|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2014-07-17, 18:13 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2014
|
Hur "väljer" man lok???
Provade idag att ladda ner mitt första lok från det här forumet och lyckades ploppa ut det på kartan i mitt free-roamscenario. När jag sedan spelade på kartan så stod loken (T43 och Y1) där men man kunde inte välja att köra dem. Jag provade därför att placera ut en class 47 på kartan men inte heller den kunde köras. Vad ska jag göra?
2014-07-17, 18:27 | #2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Hej!
Du måste placera lokförare till loken för att köra. Vid byte av lok tryck tangenten "8" och flyg till annat tåg.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2014-07-17 klockan 18:36. |
2014-07-17, 20:35 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2014
|
Tusentack!
Tack! Nu fungerar allt!
2014-07-19, 10:52 | #4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
|
TACK! Nu slipper jag hoppa fram och tillbaka mellan scenarioredigerarläget och spelläget varje gång jag ska byta tåg!
|
|