|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-04-07, 13:24 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Rensa bland custom material
Jag skulle vilja rensa ut allt custom material jag har för att sedan bara lägga in det material jag använder. Är det bara att markera allting i Content Manager och radera, eller är risken att jag tar bort något annat som behövs också?
// Daniel |
|
2003-04-07, 13:35 | #2 |
Admin & STW-member
|
Om du inte vill använda och fysiskt ta bort custom content går du hit
C:\Program\Auran\Trainz\World\Dispatcher\Downloads och tar bort alla kataloger där. (har du Trainz installerat på annan plats kanske sökvägen inte är den exakta som i ex ovan) Sedan går du hit C:\Program\Auran\Trainz\Cache och tar bort filen world_cache_Dispatcher.chump Då är allt rensat som har med custom contents att göra. Detta är dock en lösning för de vet vad de ger sig in på! /Fredrik Forumvärd |
2003-04-07, 13:51 | #3 | |
Medlem
|
Citat:
cache_trains.chump world_cache_Australia.ja.chump world_cache_English_countryside.ja.chump world_cache_Germany.ja.chump world_cache_SP3.ja.chump world_cache_Swiss_Alps.ja.chump world_cache_Ultimate_Trainz.ja.chump world_cache_USA.ja.chump world_cache_UTC_scenarios.ja.chump Vad göra? [:I] // Daniel |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
UTC material i TRS 2004 | Hinken | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-04-11 00:34 |
SP3-filer av rullande material | lan | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2002-09-28 20:37 |
Svensk material samlat på en plats... | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-20 19:34 |
Finskt rullande material | DV12 | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-06-22 18:35 |