![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Äntligen har våra grannar släppt det efterlängtade Y2 alias KUSTPILEN. Jag tror man måste var registrerad för att kunna ladda hem, registrationen är GRATIS. Tåget finns att hämta på denna länk:
http://www.train-sim.dk/default.asp?U=download.asp?Pla=1$Gru=0$Typ=13$Page size=20$Page=1 Mvh Mohammad Mafiha i Gävle, Sätra ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det är den gamla versionen du sett, utan transparanta fönster.
Den har legat där i 1½ år. ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Strunt samma! Det är Kustpilen. Och om jag har hört rätt, så finns det ingen annan Kustpilen för nerladdning.
Mvh Mohammad Mafiha i Gävle, Sätra |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Tyvärr, men jag sitter på en mycket fin variant med transparenta fönster [8D]
Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Kustpilen för Trainz 2004 | csgaard | Trainz - Allmänt om Trainz | 9 | 2004-12-15 14:17 |
Y2k Kustpilen | Bengtel | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 1 | 2004-08-15 15:31 |
SP2 beta släppt! | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 39 | 2004-04-28 20:28 |
Y2 Kustpilen - Alpha | Janne | 3D-design - Trainz | 24 | 2002-11-15 08:37 |
Guide: Cabview till Kustpilen | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 10 | 2002-08-01 20:00 |