![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tjena allihopa!
Fick en störtskön idé i natt, nämligen att börja bygga en Maglev rutt på en av dom befintliga rutterna. Så jag kopierade och döpte om JAPAN1 till JAPAN3, och har börjat lägga enskens-spår. Ska försöka följa den vanliga järnvägen så gott det går. Den vanliga järnvägen kommer jag inte pilla på. Så orginal aktiviteterna kommer fungera! Vissa byggnader och broar har raderats eller flyttats. Kommer göra några stationer till Maglev sträckan. Efter jag byggt klart, kommer jag kontakta Craig Scott, som gjort spåren och tåget, och fråga om jag får lägga upp rutten för nedladdning. Lite bilder finns att beskåda i galleriet, under: JAPAN3 Har kört ett par gånger nu, och kan bara säga en sak: Brutalt! X2000, TGV och Eurostar, släng er i väggen!!!!!!! ![]() Edited by - pierre on 13 June 2002 08:00:11 |
![]() |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Begränsning av objekt i Route Editor? | Roger | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2005-01-06 18:28 |
route geometry extractor! | Robban.y | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-07-28 21:04 |
Aktivitet till "Number One Tram Route" | Hesa skurun | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-01-06 17:00 |
BMJ route, min nya route | Trigger | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 25 | 2002-10-29 09:08 |
The Chinese real route CJ highspeed is finished. | Bluesky | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 27 | 2002-10-17 08:19 |