![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Tänkte vissa litte bilder för er på fordonen på RB som finns i Mörby Depån.
Litte stämnings bilder från Stockholm Ö Z4p Z4p Hytt. X10p 210 X10p Hytt vagn 210 Hjälp vagn 56 EL revisions vagn litt Yp nr? NORMALSPÅRIG! Motor dresin nr? Nån som har mer info om denna dresin? Mer bilder kommer att komma senare om ni vill se fler. |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Bussen har jag för mig är 888/886 med delar från YFo5p nr 905!
Fina bilder //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Härliga bilder! Ja tack, jag vill i alla fall se fler bilder.
![]() Roger |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
YP 888 går (tidvis) i trafik mellan Västervik och Hultsfred, jag har för mig att 888 var trafikvagn i år bland annat. 886 går tyvärr inte i trafik där längre, det var 886 och 797 som stötte samman i Hultsfred 1989 och hon har inte varit ute i trafik sedan dess. /Bosse |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Om någon är intreserad så kommer det en tung transport från Västerås på ons till mörby med en UBxp vagn och sedan så skickas Ubxp 128 till västerås för ombygnad.
Beräknad ankomst tid till Mörby kl 11-13. |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Vad är det för ombyggnad[?]
Björn N |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Ombygnaden består av att man instalerar Ac i alla förarhytter istälet för Kd som det har varit innan. (Kd = KorsDrag.)
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Oct 2001
|
![]() Citat:
All info om den mottages tacksamt. /Jocke ![]() C16 2919, 1987-2001 http://www.saltsjobanan.tk |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Har du fler bilder på hytten från X10p vagn 210?
![]() Skulle gärna ha många bilder på reglage etc och andra delar av hytten för att försöka bygga en "riktig" hytt till den...[8D][ ![]() Men det med att bygga tåget får någon annan sköta! ![]() Olaf Lindström, Olis |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Hyten är redan under bygge men bilde kan jag skicka vad har du för msn?
|
![]() |
![]() |
#11 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Synd...(att jag inte kan bygga den men kul att någon gör det ändå!
![]() BYgger ni "real 3d"(i3d studio eller liknande) eller från en JPG!?[ ![]() Olaf Lindström, Olis |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|