|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2001-12-16, 01:55 | #1 |
Medlem
|
Hur göra om man vill "share" sin egengjorda bana?
Hejzan!
Hur gör man om man vill "dela med sig" av sin egengjorda bana? Och hur installerar jag nedladdade egengjorda banor? Är nybörjare i Trainz...så ja vill gärna veta... Mvh: Kson [ Kvarne ] |------ICQ:108601341-------| MSN:jonas.kvarneby@telia.com |
|
2001-12-16, 14:39 | #2 |
Senior Member
Reg.datum: Sep 2001
|
Så här gör man: Gå in i trainz\Custom\Maps zippa sedan mappen som har samma namn som din rutt har. Sedan zippar dom som vill lägga in rutten upp den i samma katalog fast på deras dator. :P
Här ligger en av mina rutter förresten : www.TommyToad.dot.nu |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
vill göra om regina? | jswmusic | Trainz - Allmänt om Trainz | 26 | 2005-04-24 03:32 |
Får ruttägare göra som dom vill? | alaska | Virtuella Tågbolag | 6 | 2004-04-15 17:00 |
Jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha!!!!!!!! | Bengan | Off-topic | 2 | 2002-05-29 17:12 |