![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Jag kan inte ladda ner dom nya kontaktledningarna till TRS2004
för att dom ligger på en FTP server. Så jag undrar om man kan ladda ner dom någon annanstans än hos Auran |
![]() |
|
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
ja jag har reggat mig med den ny serialn för att kunna ladda ner grejer til TRS men det e nåt skit med brandväggen hur många mb blir alla sakerna tillsammans. För då kan se emges kan skicka dom tillmin mail om han vill.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
ingår inte tillägspaketet med luftledningarna med den svenska tilllägs skivan?
|
![]() |
![]() |
#5 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Inte heller för mig fungerar det att ladda ner Kontaktledningspaketet (har reggat mig hos Auran!)
Jag har problem med den svenska skivan, saker jag instalerar fungerar inte! Jag vet inte vad jag ska göra! //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#7 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det brukar bli enklare om du talar om vad som inte fungerar, ev. felmeddelanden, tillvägagångsätt och så vidare.
Att bara säga "det fungerar inte" hjälper oss inte något alls... ![]() ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Nää, okej.... Såhär gör jag: Jag stoppar i CD-skivan och den autostartas. Sen öppnar jag en fil (t.ex. Hg). Jag Extraherar upp filen i Auran\TRS2004. Sen startar jag spelet, öppnar Surveyor och börjar leta! Varken i SWE eller Third Party SWE finns det något lok.....
Och JA, jag har TRS! //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Sidan blir bara helt vit och när jag använder det där helpprogramet så står det att den inte får någon contact eller något sånt.
Jag undrar sak också har TRS stöd för Dualcab och var kan man ladda ner SP1 |
![]() |
![]() |
#11 |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej.
powerwin87: Vilket helpprogram? TrainzDownloadHelper? Underlättar om vi får lite fakta om vi skall kunna hjälpa. Använd ALT-C för att välja cab. SP1 är inte klar ännu. JSON: Vad menar du med att extrahera upp filen i en viss map? Borde räcka att dubbelklicka på .cdp filen för att ContentDispatcher skall starta. Och där väljer man TRS eller UTC ifall man har båda installerade (Hg funkar bara till TRS, dvs välj TRS). /Lars ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Ja asså, jag trycker bara på Extract
Var ska dom hammna, under World\Dispatcher\Downloads ???? //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#13 |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej JSON.
Det ser riktigt ut. Filen skall hamna under C:\program\auran\trs2004\world\dispatcher\download s i ditt fall. Kör TRS och gå ur. Kolla i filen log0.htm i \trs2004\cache mappen. Där står ev fel om saknade detaljer till installerade content. /Lars ![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
Katalogerna ligger på sin plats, men loket funkar fortfarande inte! (Ingenting från CD´n funkar....)
Såhär ser det ut inne i Trainz: //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Kontaktledningar | Joel | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2004-05-15 22:24 |
Kontaktledningar från STW | rickenbacker69 | Landskapsdesign - Trainz | 2 | 2004-02-09 16:26 |
Tilläggspaket för kontaktledningar | emges | Landskapsdesign - Trainz | 13 | 2003-11-28 18:59 |
Plattformar, kontaktledningar och stationer? | mpo | Landskapsdesign - Trainz | 2 | 2002-12-19 18:05 |