Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2004-02-05, 18:00   #1
Olaf Lindström
Moderator

Reg.datum: Dec 2002
Standard Msts-akuten.com - synpunkter och efterfrågningar!

Hej!

Jag har nu fått de nya inloggningsuppgifterna och uppdateringarna kan äntligen börja rulla in...

Jag har katalogiserat FAQ-Vanligen ställda frågor delen efter kategorier som förhoppningsvis ska underlätta när ni söker erat fel, om inte så är det mer överskådligt nu iallfall!

Men som tråden antyder så tycker jag att det är NI som får komma med synpunkter på hur vi ska fortsätta lägga upp guider och om vad, det är trots allt inte någon annan än ni som använder guiderna!

Så har ni någon fråga eller synpunkt? Ställ den här eller kontakta msts-akuten.com genom att MAILA OSS!

Olaf "olis" Lindström
www.msts-akuten.com - värt ett besök, om du har lust att lära dig nåt om msts...
Olaf Lindström besöker inte forumet just nu  
Gammal 2004-02-05, 18:06   #2
vl
Medlem

Reg.datum: Feb 2002
Standard

För ett tag sedan var det uppe att alla skulle kunna lägga in tips pch guider utan att behöva skicka det till webmaster först, detta tycker jag vore bra![8D]

/Viktor

Min hemsida med tågbilder: http://w1.500.telia.com/~u50025335/
vl besöker inte forumet just nu  
Gammal 2004-02-05, 18:29   #3
Olaf Lindström
Moderator

Standard

Tack för synpunkten!

Detta systemet har decibel hand om och det är upp till honom om han vill att vi kan få använda det!

Jag tror personligen att det vore smidigast för alla då folk nu är lite "rädda" för att maila sina saker verkar det som!(eller om dem inte har några guider![8D])

PS. Sen så skulle jag ju slippa uppdatera så mycket...

Olaf "olis" Lindström
www.msts-akuten.com - värt ett besök, om du har lust att lära dig nåt om msts...
Gammal 2004-02-06, 16:50   #4
vl
Medlem

Standard

Men jag tror inte att det är så bra om alla kan skicka in sina guider så att de kommer upp direkt med risk för spam och annat som inte hör hemma där eller är i fel kategori. Bättre då om det finns ett antal "poliser" som kan gå in och gpdkänna/avslå inskickat material och rätta till det.

/Viktor

Gammal 2004-02-06, 16:55   #5
Mazz
Hedersmedlem

Reg.datum: Sep 2001
Standard

Det är nog bra att "MSTS-akuten-laget" går igenom och granskar underlaget först, så att man kan hyggligt lita på att det som står på sidan är korrekt och sakligt.

/Mats A

LLJ forum: http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14
Mazz besöker inte forumet just nu  
Gammal 2004-02-06, 17:03   #6
Olaf Lindström
Moderator

Standard

Citat:
quote:Tidigare skrev Mazz

Det är nog bra att "MSTS-akuten-laget" går igenom och granskar underlaget först, så att man kan hyggligt lita på att det som står på sidan är korrekt och sakligt.

/Mats A

LLJ forum: http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14
Jo, det skulle man egentligen göra...
Så att inte en massa saker är fel![:I][V]

Olaf "olis" Lindström
Gammal 2004-02-07, 20:51   #7
Olaf Lindström
Moderator

Standard

Hej!

Msts-akuten.com presenterar inom kort en ny del som beksriver varje mapp och filsort i tågspelet! Det byggs infernaliskt och kommer bli klart i veckan då jag har lov![]

Jag har även lagt till två länkar på länksidan! Ni får själva lista ut vilka!

PS. Länkarna är till sidor som är kända på e-buzz.net/forum!

Olaf "olis" Lindström
Gammal 2004-02-15, 18:34   #8
vl
Medlem

Standard

Jag skulle vilja se en guide där de olika patchar som finns till MSTS beskrivs t ex: X-tracks, Newroads, combstuf, kosmos osv.

/Viktor

Gammal 2004-02-15, 19:55   #9
Olaf Lindström
Moderator

Standard

Citat:
quote:Tidigare skrev vl

Jag skulle vilja se en guide där de olika patchar som finns till MSTS beskrivs t ex: X-tracks, Newroads, combstuf, kosmos osv.

/Viktor

Det är ju ett perfekt tillfälle att skriva en guide om något om det där och vara med i tävlingen som msts-akuten.com har![8D]

Jag själv kan inte skriva om Combstuf & Kosmos då jag ej har dessa men de andra sakerna kan jag ju tänka lite på...

Det är tyvär slut på mitt lov och mindre tid finns nu för att skriva och uppdatera saker till/på msts-akuten![:I]
Men jag ska försöka hålla den uppdaterad så gott det går...

MVH: Olaf "vr98olli" Lindström
Msts-akuten.com - värt ett besök!
Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
MSTS kanske inte är helt nedlagt gec44-9w MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 8 2005-01-01 03:27
Rullande materiel till Trainz vs MSTS niknil_9000 3D-design - Trainz 9 2004-12-04 14:00
MSTS Hänger! Dson MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 8 2003-04-08 00:43
Uppdatering av MSTS På Svenska! Rogge MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 1 2003-02-18 20:32
Möte av flera tåg i MSTS. Rogge MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 3 2003-01-30 21:21

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:37.