![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Börjar närma mig slutstadiet för mina nya 80-talsvagnar med tillhörande Rc6-lok. Den korrugerade plåten samt alla fönster är baserade på fototextur. Men det förekommer målade partier också. Det är alltså en liten blandning.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jag kommer förmodligen att fixa Rc-loket med både enbent- och tvåbent strömavtagare eftersom båda dessa typer förekommer. Vagnarna blir i denna release AB9, B9 och BFS9. Har ni tur finns dessa tillgängliga i helgen. ![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Otroligt fint Pson[8D]
längtar verkligen efter dessa ![]() mvh Rodi ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Ser väldig bra ut Pson! Tack för att man fick testa dom av dig. Jag rekommenderar er andra STARKT dessa fina vagnar som Pson har målat om.! Hoppas att dom kommer upp i helgen!
![]() MvH. Mson ![]() http://www.tagbilder.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Kan också slänga in en till aptitretare...
![]() Sen blir det riktiga ventilatorljud också. ![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Ser bra ut Pson!
Ska bli kul o köra ut me de på VHJ sen ![]() ![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Avregistrerad
|
![]() Citat:
![]() ![]() kommer sova framför tåget en kväll ![]() mvh Rodi ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Lokförare
|
![]() Citat:
![]() Mvh//Christoffer...nu är det inte lång tid innan jag är Lokförare...PÅ riktigt... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Vill säga grattis till er båda för mycket fint arbete.
MVH Erik ![]() VD,Railway Transport System Kontrakt: http://www.svttl.se/rts.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Member
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
är hytten till ett rc eler till x14[
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Antar att det är till Rc, eftersom hela tråden handlar om Pson:s nya Rc6 med 80-talsvagnar
MVH Erik ![]() VD,Railway Transport System Kontrakt: http://www.svttl.se/rts.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Avregistrerad
|
![]() Mmmmm å den hytten har JAG gjort!... ![]() Mvh//Christoffer...nu är det inte lång tid innan jag är Lokförare...PÅ riktigt... ![]() [/quote] Du värkar va bra på att göra hytt du Mulle ![]() såg otroligt fint ut[8D], dock skulle det vara en liten bit trevligare ifall du kunde få den o bli lite ljusare[8)], annar e den super ![]() mvh Rodi ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Ärligt alltså. Nån som håller me att cabben liknar en x11?
Annars jättefint gjort! Kul med ventilatorljud Erik Höglund |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
X10, X11, X12 och X14 hytterna finns redan ![]() Med vänliga hälsnignar DJTimboy ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Lite finska tågbilder [många och stora bilder] | DV12 | Off-topic | 7 | 2003-05-30 14:02 |