|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-04-12, 20:11 | #1 |
Junior Member
Reg.datum: Mar 2004
|
PRESSMEDDELANDE
<center>PRESSMEDDELANDE FRÅN TRAFFICO</center>
Idag startar Trafficos marknadsföring av den tågtrafik som bolaget bedriver sedan ett par veckor tillbaka. -Det är viktigt att konsumenterna blir medvetna om Traffico som en ny operatör i den virtuella tåbbranschen, säger VD Martin Oskarsson. Första steget i Trafficos informationskampanj är att bolaget hemsida idag startar. Adressen till Trafficos hemsida är: http://goto.glocalnet.net/traffico Traffico är ett nystartat virtuellt tågbolag, som har som mål att erbjuda sina kunder de bästa transportlösningarna, både när det gäller person- och godstransporter. För mer information om Traffico kontakta VD Martin Oskarsson på traffico@home.se |
|
2004-04-13, 16:43 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
Då kan jag meddela dig om att ETAB inte kommer låta dig ta över all trafik på VHJ som ensam operatör.[}] Tror inte att nåt annat bolag gör det heller.
Ni som vill läsa anledningen till mitt svar kolla här: http://goto.glocalnet.net/traffico/page11.html I dag inledde Traffico sin järnvägstrafik. Första sträckan som trafikeras av Traffico är Ekholmen - Helsinghamn. Den aktuella sträckan har 16 avgångar med X9 motorvagnar på vardagar. Detta är startskottet för Trafficos expansion i järnvägsbranschen säger Martin Oskarsson, VD för Traffico. Och fortsätter: Traffico har som mål att inom den närmaste månaden trafikerar hela VHJ-rutten, både med pendeltåg, godståg och expresståg. Vi vet att marknaden för virtuella tågbolag är mycket stor, och i dagsläget finns det bara ett fåtal operatörer på marknaden. Vi är helt överygade om att Traffico ska kunna ta marknadsandelar, avslutar Martin Oskarsson. Mvh Mohammad Mafiha, vd för EuropaTåg AB EDIT: La till länken. EDIT 2: La till texten som traffico skrivit på sin hemsida. |
2004-04-13, 17:29 | #3 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
Alltså; Jag ser verkligen ingenting dumt i det Traffico skrev. Därför tycker inte jag du ska hetsa upp dig.
MVH Erik VD,Railway Transport System Kontrakt: http://www.svttl.se/rts.htm |
2004-04-13, 17:57 | #4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
Jag tolkar det som att Traffico vill trafikera hela VHJ-rutten från start till slut men inte att man vill ha ensamrätt till detta.[8]
/Viktor VD på NER http://fire.prohosting.com/ss1624/ |
2004-04-13, 18:15 | #5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
Jag menade inget illa. Men jag tycker inte att Traffico ska försöka få tag på all trafik på hela VHJ, för annars blir ju många bolag "sysslolösa".[8D]
Mvh Mohammad Mafiha, vd för EuropaTåg AB |
2004-04-13, 18:40 | #6 |
Junior Member
Reg.datum: Mar 2004
|
Det som vi på Traffico menar på vår hemsida är att vi har som mål att erbjuda både passagerar- och godstransporter på VHJ-rutten, dock utan ensamrätt. Naturligtvis ter det dig nästintill omöjligt för ett bolag att trafikera en rutt som VHJ ensam, när det råder fri konkurrens.
Martin Oskarsson VD Traffico AB |
2004-04-13, 18:51 | #7 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Citat:
mixerboy, läs här: Påminnelse Mvh, R o g e ® Moderator Svenska 3D-Tåg Regler |
|
2004-04-14, 09:52 | #8 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
Har nog missat det där totalt, men det är ändrat nu.
MVH Erik VD, Railway Transport System www.svttl.se rts@svttl.se |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
PRESSMEDDELANDE! | Erik Götborg | Virtuella Tågbolag | 1 | 2005-01-26 18:28 |
PRESSMEDDELANDE - X-press AB | Pson | Virtuella Tågbolag | 1 | 2004-06-30 23:17 |
PRESSMEDDELANDE CT INC! | DJ Clinton | Virtuella Tågbolag | 0 | 2004-06-25 21:36 |
Pressmeddelande Traffico och CT Inc. | DJ Clinton | Virtuella Tågbolag | 36 | 2004-06-01 13:38 |
Pressmeddelande | traffico | Virtuella Tågbolag | 0 | 2004-04-26 22:42 |