![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Som rubriken lyder, är du en tågnörd?
MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Det andra alternativet i raden.
/Jonatan. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Ultrasupernörd stämmer bäst in på mig. Jaså tåg, jaha? Näe.
![]() ____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2001
|
![]()
Varför nörd? Känns så nedvärderande, själv är man mupp!
![]() Man kan väl f.ö. inte "nörda" tåg? Muppa däremot går utmärkt... /Jocke http://www.saltsjobanan.se / http://www.saltsjobanan.tk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
ultrasupertågnörd är jag nog
![]() Kan nog hålla med Jocke, Tågmupp låter bättre än Tågnörd Med vänliga hälsningar Rodi |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Lättvikts tågmupp
![]() //MVH John Member of Swedish Sea Cadet Corps |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Senior Member
|
![]()
Nr 2 stämmer nog in på mig nu förtiden.
Är nu mera en flygplans mupp ![]() M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
STW-member
|
![]()
Mupp är ju i grunden också negativt. Muppar var såna där uppkomlingar som man såg som lite sprättiga förr i tiden, ja alltså fär sådär en 7-8 år sedan. På den tiden aktiebörsen steg som en raket och alla som jobbade med värdepapper åkte börsmoppar...
Nörd passar bra om man passerat stadiet jätteintresserad och verkligen lever för allt som har med tåg att göra. Ungefär som en datanörd gör när det handlar om datorer. ![]() Janne Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Moped... vad är det mot ett lok som har koppelstänger?
![]() Nej, lås in dig i garaget ett par timmar och sätt på några koppelstänger på mopeden så att det blir lite tågkänsla i moppen ![]() ![]() ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Glöm inte vikterna den ska väga runt 70ton när den e klar
![]() //MVH John Member of Swedish Sea Cadet Corps |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Jag gillar tåg men ser mig inte som tågnörd/tågmupp. Däremot så är jag både nörd och mupp rent allmänt så jag antar att det leder till att jag är tågmupp ändå.
Datornörd är jag dock till 100%. Fråga min luttrade fru, så får ni veta. //John |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Ultrasupertågnörd är nog jag!
![]() ![]() ![]() M.V.H Tobias år 2004! ------------------------- *Åskan har slagigt ner datorn hos mig, så jag måste byta moderkort[V]* ------------------------- snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() För mig är det nummer två som gäller, men jag är intresserad av all teknik och allt som rullar på hjul. ![]() Roger |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Tågnörd behövs!? | Pierre | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-12-21 12:38 |