|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-06-13, 23:43 | #1 |
Medlem
|
England - Frankrike
ENG - FRAN
1-2 På stopptid gjorde Zidane 2-1 och förlusten är ett faktum för Svennis england! YEEEES säger jag som hejjade på Frankrike. Svennis måste känna pinsamhet nu, när England hade matchen. Man ledde med 1-0 och sedan får Frankrike en frispark i närheten av 90-minuter. Zidane är bara klockren. 1-1. Sen gör James(eng Målvakt) en riktig tabbe. Han fäller den franska forwarden och straffen är ett faktum. Zidane lägger den snyggt i samma hörn som frisparken och Frankrike har vunnit matchen! YEEEEEAH! [^][^][^] Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms Sexigaste buss*(Scania CR112 CLAA) SL H10 |
|
2004-06-14, 00:15 | #2 |
Nydligen medlem
|
Jag har stor lust att skriva massvis med olämpliga saker om Steven Gerrard nu men jag nöjer mig med..
Fock off France! |
2004-06-14, 00:30 | #3 |
Medlem
|
ja....James....de va ingen bra period du hade där i slutet.
Frisparken...får han väl delvis ta på sig. Straffen...hehe, ja...va sysslar karln med. Jag har varit målvakt i 10 år...å älskar när en anfallare kommer fri. Det är bara RUSA ut och soppa ner spelare och boll[8D]. Men han sätter fram ett ben lite försiktigt och alldeles försent...å bara på spelaren. Sen tar han inte straffen heller.[8)] Tic |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|