![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2003
|
![]()
Hej! Jag undrar om det fungerar att sätta ut tiles i två regioner?
I bilden nedan har jag målatlinjen som jag vill sätta ut tiles på svart, fungerar det? Tack på förhand! Mvh Dash 9 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2003
|
![]()
I RGE fungerar det.
Och en till fråga: är det där Stockholm till mora som jag har markerat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Om du inte vet det tycker jag det verkar svårt och bygga Cst-Mora[}
![]() jaja, Pursche, men om man ska bygga Stockholm-Mora och inte vet var den går kan det nog bli liiiiite svårt ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Antal tiles | knebert | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2004-08-10 02:40 |
Vart klickar man på, på MSTS-Aukuten?? | vfp420b | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2003-03-29 15:40 |
¨Kan ej byta textures på mina tiles | torpal | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2002-09-20 20:07 |
OSJ Route | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-07-17 02:33 |
Tiles | Bertil | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 5 | 2002-07-14 12:22 |