![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Häromdagen fick jag ett tips om ett 'skal' till InternetExplorer:
http://www.crazybrowser.com/ Kostar inget och är toppen.Om du plockar hem den (ca 700 kb), så glöm inte att även ladda ner den svenska språkfilen. wil PS till PSON: Förvånansvärt på min ära. Jag har inte märkt att det skulle finnas någon reklam på Crazy. Tvärtom - så spärrar det pop-ups som Rankoon skriver. Försök igen - du ångrar det knappast. Edited by - wilburt on 18 July 2002 18:46:17 |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Tips på rutt | DV12 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2004-02-26 15:57 |
Tips om ritningar | knebert | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 23 | 2003-06-01 16:25 |
Tips om bus. | Bengan | Off-topic | 3 | 2003-01-24 02:51 |
Lite tips och tricks under SP3 | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2002-07-10 10:44 |
Tips till en kille som precis har köpt Trainz | Yzerman | Landskapsdesign - Trainz | 6 | 2002-05-15 15:51 |