![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Jag har gjort om sundsvall och den funkar bra nu, det jag passade på att göra var att fixa nattexturer och vintertexturer men i Shape viewer så syns dessa ej![8] Funkar i min dator men någon kanske vill testa och se om det funkar hos er också? Kontakta mig på min e-mail isådana fall! ![]() ![]() MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Junior Member
|
![]()
Jag bor i TIMRÅ ;D. . Så fixa en nu ;P
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag hoppades på att en fungerande Sundsvall Västra snart skulle komma, då det är en snygg station, som du gjort en fin modell av.
Hur går det? Är den klar? ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Ja det vil jeg da gerne, er selv ved at lave københavn på skinner igen.
MVH Per Soerensen www.gipper.dk gipper@os.dk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Moderator
|
![]() Citat:
För att inte några missförstånd ska skapas så kan jag säga att detta är TVÅ BYGGNADER(STATIONHUS ![]() Dessa finns numera att ladda hem på www.banbyggarna.com MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
"Jag har gjort om sundsvall och den funkar bra nu"
Är det denna version som ligger hos Banbyggarna nu då? Den jag la upp, var det ju nått fel på! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Moderator
|
![]() Citat:
Någon med snabb uppkoppling kanske kan ladda hem och se det då jag inte har tid och sitta i år och dar...(2kbit/s)[xx(] MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Vill du testa spel? | Pierre | Off-topic | 7 | 2004-08-17 20:45 |
Någon som vill ta över??? | Bengan | Landskapsdesign - Trainz | 10 | 2004-03-09 21:30 |
Finns det någon som vill ha en Bygg utmaning?? | SJAB Förare | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 29 | 2002-09-25 18:05 |
Vill någon ha dessa skyltar? | mikaelw84 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-08-31 01:31 |
Någon som vill ha X31 och Regina Till MSTS? | SJAB Förare | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-08-29 14:35 |