![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Fick idag äran att köra en Dash 9 mellan Essex och Whitefish som ligger i Montana, USA. Tog nåra bilder.
![]() Först utsikten en tidig morgon från fönstret på förarsidan. ![]() Vid ett långt möte fick jag stå och vänta i ungefär 40 min. ![]() En bit längre fram, såg jag en tågfotograf.. snäll som han var så skickade han snabbt denna bilden till mig. ![]() Vid ungefär samma ställe tog jag denna bilden. MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Det finns en snygg ny verision av Dash-9 och Marias Pass V1.3 är också bra. Whitefish 2_Hawk och Whitefish 5 är också varmt rekommenderade.
![]() /Jonatan ![]() Ångloksdåren |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Marias Pass 1.3, Whitefish2_Hawk och Whitefish 5 finns på www.train-sim.com och Dash-9 loket kan du nog hitta en länk till om du söker efter "Dash 9" här eller så finns det kanske i train-sim.coms file library.
/Jonatan ![]() Ångloksdåren |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() Min version av WF heter whitefish3_Hawk ![]() Två filer behöver man.wf3_hawk.zip och wf3patch.zip Finns här:http://www.train-sim.com/ Dash 9 hittar man här:http://www.mapleleaftracks.com/free.html Hawk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Oj, mitt fel. Tack för att du rättade mig.
![]() /Jonatan ![]() Ångloksdåren |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Lite nya bilder från L-S | Balder | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2005-02-19 20:20 |
Lite blandade bilder med nya kameran... | Olaf Lindström | Off-topic | 1 | 2005-01-29 20:21 |
Funderingar kring ruttbygge och lite bilder | Daniel R | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2003-07-26 10:58 |
Lite Bilder på X1! | Dson | Off-topic | 1 | 2003-04-23 21:47 |
Lite bilder... | mpo | Landskapsdesign - Trainz | 1 | 2003-01-08 22:25 |