![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hejsan...........Jeg vil da sige at www.gipper.dk har fået nyt ansigt.
Du kan nu gå ind i Tack og titta på personer som har ting liggende, og trykker du på et emne, da kan du downloade derfra, du kan også downloade ad den anden retning gennem download siden. Så er der kommet et Forum som alle er velkomna i og deltage i debatten der. Endnu kan man inte uploade bilder men det vil komme. Så kan jeg sige at gipper er på privat basis og modtager inte penge nogen steder fra, så derfor er gipper nød til at få det som bedst kan for de mange tusind der betales, og derfor kan man inte lægge op ruter. Det var meningen at der skulle have været ruter på en Amerikansk side, da jeg der kunne få 75 GB om måned, men har inte hørt derfra, så de penge gipper har betalt til den side, er tabt og der hvor resten af gipper ligger er der kun 20 Gb om måned, så derfor ingen ruter, før jeg har fået bedre plads. Håber at det er forståeligy nok.........Men ellers har gipper stadig alt det andet og meget mere til. Gipper er hvad angår af item liggende Nordens største inden for MSTS, og vil prøve på at forsat være det.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|