![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Kul att se att tråden dög. Dock har jag märkt en låg medelålder på forumet, trodde det var motsatsen, dvs äldre som satt här för det mesta. Men än har inte de goa gubbarna dykt fram.
![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Namn: Kenneth
Född: 1961, Ljungby Småland Bor: Anderslöv, Skåne (Söder om landsvägen). Har bott i Markaryd, Hässleholm, Göteborg, Sjöbo, Hästveda.... Sysselsättning: Fritidsforskare samt fotbollsåskådare Intressen: Fotboll (MFF, Arsenal, Barca), Övrig sport, Data, Tåg och familj Familj: Sambo med 2 barn Bil: Cykel, Cresent modell gammal Favoritloktyp: Kamelen, Rälsbussar och annat som ryker Stationeringsort: Malmö Cst och Malmö Stadion Favoriter... Musik: Allt som låter utom hip-hop, rap och andra moderna påfund Film: Blådårar 1 & 2, Action och ibland drama Tv-serier: Sportspegeln, Italienska ligan, ja allt om fotboll och även ibland annan sport Böcker: Faktaböcker, Malmö FF:s årsböcker och annat som har med MFF att göra, Offside Dricka: Öl (Även Carlsberg fast det är Liverpools sponsor), kaffe, juice, vatten, ja det mesta som rinner utom alla lightprodukter och mjölk. Mat: Det som ställs på matbordet utom lever, blodkorv och grönkålssoppa och sådant som har nötter i sej (är nötallergiker samt mot pollen) Favoritgodis: KEXCHOKLAD!!! Kamera: Ja, 2 st, en digital HP Photosmart M425 samt en analog Minolta system med diverse tillbehör och en videokamera Hitachi 5 år gammal. Ja detta var väl det mesta, behöver jag tala om att jag är fotbollsnörd ![]() MVH Kenneth
MFF SM-Guld 2010?? Javisst blev det så ![]() Senast redigerad av knebert den 2007-04-05 klockan 00:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
"Född: 1961, Ljungby Småland
Bor: Anderslöv, Skåne (Söder om landsvägen). Har bott i Markaryd, Hässleholm, Göteborg, Sjöbo, Hästveda...." Jaså, så du är också en smålänning i Skåne? Aha, därför du visste vad Tockarp låg, för att du bott i Hästveda.
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Ja jag skrev det tidigare när du visade en film på YouTube från Hästveda.... Jag har bott i de trakterna, Hässleholm med omnejd, större delen av mitt liv, det andra har bara varit "utflykter" men de senaste 15 åren har jag hittat till dit jag hör hemma. Nära till Malmö Stadion ![]() MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Namn: Victor Sümegi
Född: 1994 i Halmstad. Bor: Helsingborg. Sysselsättning: Studerar. Intressen: Fordon i allmänhet. Familj: Föräldrar och 1 syskon. Bil: Gammal "Kärringcykel" (cyklar fortfarande ![]() Favoritloktyp: MÁV V43 1017. Stationeringsort: Helsingborg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Ugglan_1
|
![]()
Namn: Jared
Född: 1991. Bor: Tullinge Sysselsättning: Yrkesplugget Intressen: Fotografering, fordon av alla dem slag. Familj: Pappa mamma och två syskon sedan fyra katter. Bil: (föräldrarnas bil: Opel Astra -96) Kamerautrustning: Canon eos 400d, kitobjektiv, sigma dg apo 70 - 300 macro 200 - 300 mm med närgräns 0.95. (ska uppdatera med ett nytt objektiv inom en snar framtid) Favoriter... Favoritloktyp: Rapid elr Dm3 Stationeringsort: Flemingsberg Musik: rock Film: Vet ej.... Tv-serier: Tittar inte på tv Böcker: Intresset som bestämmer Dricka: Kranvatten Mat: Biff med bambuskott och ris *mums*
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
Namn: Julian
Född: 8:e april 1995 Bor: Stockholm Sysselsättning: Mellanstadiet Intressen: Skateboard, Tåg, fotografering, gitarr. Familj: Mamma, pappa (separerade) och två brorsor Bil: ingen än så länge Stationeringsort: Cst Favoriter loktyp: Iore, El16, T44 och T46 Tv-serier: South Park Film: Dirty Sanchez The Movie Musik: Garagerock Bok: ??? Dricka: Vatten Mat: Vegitariskt Senast redigerad av Julian den 2008-02-08 klockan 16:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tidigare ssg
|
![]()
Lite har ändrats på min presentationslista sedan jag skrev den förra...
Kamerautrustning: Pentax K10D (Reserv Pentax IST DL) Tamron 28-75mm, dito 70-300mm. Stativ - Manfrotto 055 XPRO B, Väska - National geographic axelväska. Kamerautrustning som står på tur att inköpas. Batterigrepp till pentaxen. Macroobjektiv Pentax SMC DA 35/2,8 Macro. Favoritbil: Porsche 911 GT3 RS i svartorange utförande.
![]() |
#9 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Namn: Micke L
Född: 1994 Bor: Täby - Sthlm Sysselsättning: Högstadiet Intressen: Tåg, tågsim, dator, djur, FOTA! Familj: Mor & Far + 3 syskon Bil: Ja, en cykel Favoritloktyp: Rc, Ice3 Hemmastation: Näsby Park (roslagsbanan) annars Stockholm C Favoriter... Musik: Techno, RnB, Hip Hop, pop, rock Film: Smala Sussie Tv-serier: Simpsons, Family Guy, Las vegas Böcker: Kalle Ankas Pocket Dricka: Coca Cola Zero, Sprite Zero, Mjölk Mat: Grillad Kyckling, Pizza, Spaghetti m köttfärsås
![]() |
#10 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Namn: Marcus
Född: 1992 i värnamo Bor:I värnamo ![]() Sysselsättning: Pluggar Intressen: Tåg, fordon, data, musik och mat. Familj: Föräldrar , en hund och min syster. Bil: Dock ej min egna: Saab 9-5 07 Favoritloktyp: Vet ej riktigt T23 eller Litt-B Stationeringsort: Landeryd Musik: Rock, några få hip-hop låtar med Adam tensta. Film: Gillar action,komedi,. Jag gillar bland annat James Bond filmer. Tv-serier: Simpsons, Parlamentet, CSI, amerikan chopers Böcker: Deckare Dricka: Mjölk, läsk, fun-light och efter träning ligger vatten i favoritlistan. Mat: Jag gillar rätt enkla saker och snabbmat: -Tacos, pizza, hamburgare, köttbullar, köttfärssås och annat kött. Även pannkakor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Här kommer jag:
![]() Namn: Arvid Född: BB - Umas. Sena halvan av 90-talet Bor: Villa i Dalby, utanför Lund med mina föräldrar och min syster Sysselsättning: Pluggande ungdom på sommarlov ![]() Intressen: Tåg, simulering, datorer, miljön, djur, filma, fota, fibbla med datorer, handboll, Geocaching. Familj: Mamma, Pappa, Lillasyster och Katt Bil: Räknas cykel? ![]() Favoritloktyp: (T)My, Ra och ICE 1 Stationeringsort: Lu (Lund) Favoriter... Musik: Allätare, kan dock inte "äta" Metal, hårdrock och dyl. Film: Komedi! Tv-serier: The Simpsons, Two and a half men. Böcker: Allätare (dock ej deckare) Dricka: VATTEN!! Juicer av alla möjliga sorter är också gott! Mat: Äter inte kött, annars det mesta. ![]()
![]() |
#12 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Nu när den här tråden ändå har väckts till liv (vilket är roligt tycker jag) så skriver jag väl också. Hoppas att fler som inte skrivit hänger på.
![]() Namn: Jakob Född: 1996 Bor: i lägenhet strax efter Gullmarsplan i Stockholm Sysselsättning: Hm, skolan och spela flöjt som jag gör Intressen: Tåg, simulatorer, bygga i 3d, bygga rutter, spela instrument, miljö, bygga webbsidor m.m. Familj: Mamma, Pappa, morfar (har inga syskon eller djur) Favoritloktyp: X31, X2, X3, M31 Stationeringsort: Stockholm C (kanske?) Favoriter Musik: det mesta, men inte opera och hårdrock. Film: Deckare... Tv-serier: kommer jag inte på något. Böcker: Samma som med film, deckare. Dricka: Godast är nog päronsoda. Mat: Kyckling och tacos är gott, annars äter det mesta. ![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2010-07-19 klockan 14:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
Halloj, är kommer jag
![]() Namn: Andreas Född: 1992 Bor: i en villa i Laxå Sysselsättning: Skolan, men just nu är det ju sommarlov.. Skola: ska börja tredje året på gymnasiet. Intressen: Tåg, datorer, musik Familj: Mamma, Pappa o två syskon Favoritloktyp: hm, vet inte, men kan kanske: DM3, RC, big boy Favoriter Musik: Det mesta inom elektronisk musik, diverse olika metal och lite annat blandat. T.ex. "raggarmusik" och dansbandsmusik e något som jag tycker är blä. Film: Komedi, Deckare, Action och ibland även fantasi Tv-serier: The Simpsons, 2 & 1/2 man, Jims' värld, tredje klotet m.m. Böcker: hm, läser välldigt sällan men kanske romantik & deckare. Dricka: Godast är coca cola. Mjölk e mkt gott de me! Mat: två starka favoriter är Tacos och Kebab. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2010
|
![]()
hej hej
I'm Ruud van der Zant fra Holland jag är 60 år hobby: Tåg Simulation(Railworks, ProTrain perfect) kollektivtrafiken Sweden Bemo modelljärnväg Senast redigerad av saurer580 den 2010-07-24 klockan 16:20. Anledning: forgot something |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2018
|
![]()
Hallå där!
Namn: Arvid Född: i Norge, bosatt i Sverige Bor: nära Uppsala Sysselsättning: städbranschen Intressen: Tåg och gym. Bil: Volvo Favoritloktyp: TMY Stationeringsort: Uppsala / Stockholm Musik: Techno! Film: Amerikanska komedier Tv-serier: tittar ej på dom Böcker: Inte mycket Dricka: vin, vin, vin! Mat: snabbmat ute på stan |
![]() |
![]() |