|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2008-10-11, 22:44 | #1 |
Medlem
|
Tåg och mer
Tjenare tjenare, Har TRS 2006 och det funkar utmärkt när man ska bygga banor, själv så har jag haft det i några år men är bara nybörjare på detta, jag har byggt massvis med banor som är likt svenskt landskap och en del banor som ska stämma efter svenskt landskap i verkligheten.
Jag är en sådann kille som är mäst intreserad av gammla diesell lok men det är så himla svårt att få tag på dom. Ni som redigerar eller har dessa lok som kan intresera mig så säg gärna till. Har lite lok här som kan komma till användning... Obs! har hämtat dom ifrån denna sida. |
|
2008-10-11, 22:51 | #2 |
Medlem
|
Fått tillstånd att ladda upp dom igen i en ny tråd utan att skriva vilka som har gjort grejerna?
2010-03-31, 19:07 | #3 |
Medlem
|
problemet är att jag har glömt av vilka det var som la ut dessa bilder men om dom upptäcker det så ber jag hemskt mycket om förlåtelse och hoppas att ursäkten godtas
|
2010-03-31, 19:17 | #4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
Jag tror att du ska kontakta @Lokkalle . Han har gjort allt av detta (om inte jag har fel). Men ändå, jag tycker att det var ändå nödvändigt med att ladda upp, vissa (nya, kanske) kanske inte än vet, eller orkar bläddra. Fast kontakta Lokkalle om tillstång, jag tror att han tillåter dig att ha det uppladdat
2010-10-16, 15:13 | #5 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2010
|
har du några bilder
|