![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag blev lite bekymrad när jag läste om Lasses Skåneprojekt och
att Driver inte pallade med 135 bb. Idag när jag laddade in min bana i Driver så höll jag andan, den är nämligen på 503 baseboards, eller strax under 48 meg. Men! Det funkar...! Det är egentligen ett megatest, jag hade från början ambitiösa planer på något från USA men det var så roligt och enkelt att skapa i Surveyor så det bara skenade (!) iväg. /Patrik |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Färdig norsk terräng.... | Pierre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 14 | 2004-08-15 19:22 |
Äntligen | pussgurkan | Off-topic | 13 | 2003-08-18 10:27 |
C13 Grön Snart Färdig! | sjonas | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 7 | 2003-07-29 11:51 |
Äntligen kommit igång med tunnelbane rutt!! | DV12 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 9 | 2002-11-12 13:43 |
Äntligen Tunnelbana till Train Simulator! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2002-10-22 18:51 |