|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2010-03-24, 10:29 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
Inlandsbanan
Hejsan! Får inte inlandsbanan att fungera trots uppdaterad patch. Har provat i mst. Går det att använda den i trainz?
|
|
2010-03-24, 10:38 | #2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Fråga i rätt forum = Landskapsdesign - MSTS
Inlandsbanan är för MSTS och kan inte användas i andra tågsimulatorer. Varför den inte fungerar för dig vet jag tyvärr inte? Får du nått felmedelande? Har du läst Readme-filen? I Readme-filen brukar det stå hur rutten/tåget/objektet ska installeras!
2010-03-25, 10:38 | #3 |
Medlem
|
Inlandsbanan
Hej igen! När jag har installerat inlandsbanan,får jag ett felmeddelande när jag laddar upp rutten. Failed to open texture file routes \ tsuk \inland \enfiles\textures\daysky.ace.Är det någon som har fått samma problem och lyckats få ordning på detta.
|
2010-03-25, 10:42 | #4 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Finns det en fil som heter installme.bat i inlandsbanans mapp? Dubbelklicka på den. För övrigt, så får du nog bättre hjälp om du gör en ny tråd i rätt forumdel.
2010-03-25, 14:10 | #5 |
Medlem
|
Inlandsbanan
Tackar för svaret. Skall kolla och leta mig till rätt forum.
|