|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2011-02-20, 09:19 | #1 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
Motorvagn (rälsbuss) Ybo6 vädrad
En vädrad Ybo6 motorvagn (normalspår), som är en ommålning på Lokkalles org. som måste vara inst. och finns här, under gästdesigners http://www.stw.se/index_swe.html
Den är även uppdaterad till att funka i 2010 utan errors (funkar även i tidigare vers.) Kommer nog fler varianter, med släp osv. Har samma namn som cdp-filen i spelet (namnet är en "present" till svenolov ). PS. Hehe, precis när jag sitter å väntar på att filerna ska laddas upp, så kollar jag min mail, och då har Lennart precis skickat ett mail, där det står att Lokkalles motorvagnar kommer att hammna i STL's uppdaterings-lista. Så det här får väl bli en "betaförsmaks"-modell då, till dom kommande. DS
2011-02-20, 12:16 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
Äntligen fick man en felfri uppladdning till spelet också.
Nu är det bara Hildingen som saknas....har dom på datorn. |
2011-02-20, 13:26 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
Så där, krävdes att man klickade objektet grönt i listan sen fick jag t.o.m. söka på motorvagn för att hitta detta fina ekipage men nu har jag det där.
|
Taggar |
motorvagnar, rälsbuss |
|
|