![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Det var som attan... Snyggt byggt!!... som boende i Jönköpings kommun... känner man igen sig...!
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2010
|
![]()
Otorligt fint,dock kan jag inget om detta spel men ser kul ut och gillar din rutt skarpt så de vore kul om man kan ladda ner den,än en gån otroligt fint!
Z66:an vacker! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2012
|
![]()
Helt fantastiskt!
Solen skiner från en blå himmel och maskrosorna vajar i den jummiga vättern-brisen. Vilken saga! 5 stjärnor ifrån mig Betongviadukterna verkar vara customtillverkade? Eller har du hittat dom färdiga? Vilket 3D prog använder du? Mvh // Gert P, Malmö |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Tack för den stora rutten du gjorde. ![]() ![]() Fps, ja det är inte så farligt där. I vissa ställen var på 15. Jag har TS inställningen på default så det funkar bra. Fortsätt och bygg mer! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Var finns den nya uppdateringen av Jönköpingsbanan att ladda ner någonstans?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |