|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2012-02-24, 19:41 | #1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Stockholms stadshus
Kunde inte låta bli och göra ett försök med Google sketchup. Blev betydligt mycket bättre, än vad jag hade förväntat mig.
Men får skicka med en liten varning, då programet varnade för över 25 000 polys vid konventeringen och att det kunde påverka Trainz prestanda.
2012-02-24, 20:49 | #2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
Yippie, Bengan Byggare har kommit in på scenen!
Härligt att se att du börjat bygga Bengan. Jag vet nada om Sketchup men det verkar vara på frammarsch. Skit i polygontalet, det kommer säkert bantningsprogram i VeckoRevyn snart!
L
2012-02-24, 21:19 | #3 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
Instämmer till fullo..
med föregående mästerbyggare.. ska försöka få in denna 08-byggnad.. någonstans på mina banor i framtiden.. kanske i ett diorama.. Snyggt byggt Bengan och Tack för denna..!
2012-02-24, 21:28 | #4 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Måste bara smita in och säga, att det inte är jag som har byggt. Jag har bara konventerat om den från Google sketchup och fört över den till Trainz.
|
|