|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2014-03-18, 18:42 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2011
|
Problem med att placera ut "Triggers"
Hallå!
Efter att ha vilat inom mitt Trainz-skapande så bestämmde jag mig för att ta upp detta igen. När jag startade upp mitt lilla "verk" (läs bana) och ska ge ett kommando till en av mina AI-förare så får jag upp följande meddelande. Vad betyder detta och hur löser jag problemet? Tack för svar! |
|
2014-03-18, 23:03 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
Svenolovs avdelning - men fungerar banan så gå vidare som om inget har hänt. Men meddela gärna vilken Trainz-version du har och med vilket build-nummr.
Nisse |
2014-03-19, 11:44 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2011
|
Jag rullar med Trainz 2010 och med buildnr: 49933
Banan fungerar som den är idag men jag har kört fast nu i mitt byggande eftersom jag behöver sätta ut fler triggers men då detta fel dyker upp försvinner möjligheten att lägga till denna "rule" för mina AI förare Hoppas på svar som kan ge mig en lösning |