|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2015-02-15, 01:46 | #1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
Efterlysning: Ritning Rc lok
Hallå!
Jag tänkte höra mig för, jag är på jakt efter en ritning för ett Rc lok, helst en så högupplöst ritning som går att få tag på. Hade tänkt at göra en riktigt högdetaljerad modell, som kan tänkas ge en hytt som kan leta sig in i en simulator så småningom. Modellen i fråga är endast tänkt att avbilda Rc1 och Rc3, om någon besitter en högupplöst ritning så PM:a mig gärna gällande detaljerna. /Marcus. |
|
2015-02-15, 01:57 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
Tyvärr så sitter jag inte på en sådan ritning men jag tänkte ställa en fråga - menar du verkligen Rc1 och Rc3? Är inte de skilda åt till viss del?
Det var väl Rc2 och Rc3 som var identiska förutom utväxling? |
2015-02-15, 02:16 | #3 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
Citat:
Korgen i grund och botten är ju den samma, sedan är det individeulla detaljer som skiljer och det klarar jag ut ifrån foton och ögonmått. |
|