|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2017-02-28, 21:26 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2016
|
Började på något nytt
Tjenare, nu efter att min Skinnsbergs rutt är borta så kände jag inte för att börja om med den i TS2017 så började på något nytt istället.
Jag har börjat på en påhittad rutt som jag nu kommer att dela lite bilder av Hittills så är det ca 20 timmars arbete Har inte kommit på något namn än så kom gärna med förslag! |
|
2017-02-28, 21:28 | #2 |
Medlem
|
Några fler bilder
|
2017-02-28, 21:49 | #3 |
Medlem
|
Otroligt snyggt!
Well, om inte du vill bygga skinnkatteberg, så bygger jag den sträckan från Frövi norröver! Dock inte nu. min fokus är att bygga mot Stockholm! Jag har en kopia av skinnkatteberg om du vill fortsätta bygga, men som jag sa, jag kan hjälpa dig börja på nytt eller att du laddar ner min "Mälardalen" och bygger skinnkatteberg i den! Det är helt fritt att göra och något jag uppskattar enormt!
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
2017-02-28, 23:14 | #4 | |
Medlem
|
Citat:
Jag skulle kunna bygga vidare på din Mälarbana men det får bli senare i framtiden om det skulle behövas och jag känner för det |
|
2017-03-01, 12:23 | #5 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
Du bygger verkligen snyggt, men om du ska bygga verkliga rutter använd för guds skull terrängdata! Det blir så hemskt enformigt när det är platt överallt, det förstör nästan hela rutten (möjligen kan man komma undan med det i Skåne utan att det känns fel ).
|
2017-03-01, 14:17 | #6 |
Medlem
|
Yes, tänker absolut använda terrängdata nästa gång jag tänker bygga en verklig rutt!
|
Taggar |
rw-rutter |
|
|