|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2017-03-16, 19:35 | #31 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
Kommer bli spännande att se hur detta kommer utvecklas. Tänk hur kul det hade varit med svenska rutter + multiplayer som alla tillsammans hade kunnat köra i!
|
2017-03-16, 20:26 | #32 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
Är det bara för mig som det inte fungerar att bromsa / släppa bromsarna med tangentbordet?
|
2017-03-16, 21:48 | #33 |
Medlem
|
tänkte just fråga vilka tangenter det är för att lossa bromsen......
2017-03-16, 21:54 | #34 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2007
|
fungerar inte för mig heller. Var väl samma problem med Betan....
Är det något som vet kommandot för att se frameraten |
2017-03-16, 22:04 | #35 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
|
2017-03-16, 22:05 | #36 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
Citat:
På maxinställningar får jag 30stabila FPS med mitt 1070. Vilket känns underligt, då folk med sämre grafikkort får bättre prestandard. Och folk med likadana eller bättre, rapporterar att dom får sämre. Något underlig tweaking i simulatorn hittills, och en del buggar som består ifrån Betan tyvärr. Men Fysiken känns oerhört övertygande i mitt tycke, och grafiken samt ljuden ger en oöverträffad inlevelse. |
|
2017-03-16, 22:55 | #37 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2016
|
Okej, så här känner jag efter ca 3 timmar. Jag gillar starkt hur dom gjorde med Karriär uppdrag och Service uppdragen! Det blir liksom en större bredd på saker att göra även om man bara har 3 lok och 8 Karriär uppdrag. MEN det är grymt dåligt optimerat, Jag har ett GTX 1080, i5 4690k och endå på blandade inställningar på Medium / High så får jag endå enbart ut 20 - 40fps beroende på vart jag är...
+Pros Ser riktigt bra ut Fysiken är helt fantastik i jämförelse med TS20xx. Bra koncept med service och career mode! Bra scriptade lok med många fungerande knappar och funktioner. Ljudet! -Cons Dåligt optimerat Huden kunde ha varit lite mer lik den som är i TS20xx. Går inte att ändra keyboard layouten, kan t.ex inte använda bromsarna med tagentbordet. Diverse grafikbugg kvar från betan, t.ex Ghostingen. I helhet är jag väll hyfsat nöjd, jag hoppas bara att dom fixar till optimeringen då TSW verkligen kan bli förbannat bra... Vi får helt enkelt ge dom ett tag att fixa till lite grejer och släppa t.ex multiplayer osv, själv tycker jag att dom inte är riktigt färdiga med spelet och tycker att dom kunde ha gett ut spelet som ''Early Access'' |
Taggar |
tsw |
|
|