|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2016-10-19, 02:25 | #31 |
Medlem
|
Hej! Nu idag har jag släppt en uppdatering av Nordlandsbanan (Snapshot 20161019) med en rad nyheter.
Du kan ladda ner banan genom länken i min signatur i vanlig ordning!
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
2018-05-29, 01:27 | #32 |
Medlem
|
TAM-fråga
Hej! Det här är en allmän fråga rörande signaler!
Norr om Mosjøen så kör man inte med fjärrblockering, utan med Tåganmälan och en tågklarerare som ger tågföraren besked om avgång eller stopp. Vad är det närmsta man kan komma åt en TAM i train simulator? någon som känner till något sådant? Bönan?
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
2018-06-20, 23:44 | #33 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
For et artig prosjekt. Jeg bor helt i den nordre delen av Nordlandsbanen. Post gjerne mer
2020-07-26, 15:01 | #34 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2020
|
Link?
Går det ann å kanskje få en ny link?
|
2020-08-19, 17:24 | #35 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
Jeg vil også gjerne ha en ny link!
2020-08-20, 02:03 | #36 |
Medlem
|
Min downloadsida är inte färdig. jag borde nog färdigställa den.
Men prova att ladda ner genom denna länk än så länge: https://summeradde.se/Downloads/inde...landsbanen.zip