![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Okej, nu har jag kollat. Men var på internet kan man ladda ner ftp-program?
Mvh Mohammad Mafiha i Gävle, Sätra |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Sök på google vet ja!
![]() Men jag tror inte han kommer öppna sin FTP mer då det snart är dags för den "riktiga" versionen... ![]() Olaf Lindström, Olis |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Det behövs inget FTP-program.
Skriv in ftp://213.114.83.155 i webläsarns addressfönster och tryck enter, klicka OK i rutan som dyker upp, klicka sen på "Arkiv" eller "File" upp på menyn till vänster, Klicka sen på "logga in som" eller "Login as" där skriver man in login och lösenord. sen är det bara att kopiera filerna precis som man gör i utforskarn. http://www.heidling.se http://www.heidling.se/msts |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Hej,
Har försökt sedan igår kväll att komma in på ftp, men det funkar inte. Ar sidan offline eller? Kommer det att ladda ned från msts.e-buzz.net snart? Mvh Mark |
![]() |
![]() |
#6 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() Alla årstider funkade ej? M.m Så jag är 100% att den kommer till e-buzz...[8D] Olaf Lindström, Olis |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]()
Ah, nu förstår jag. Jag trodde att rutten skulle släppa i helgen, eftersom Hawk skrev:
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Lokförare
|
![]()
hmmm ingen som vet hur långt den har kommit??...
Mvh//Christoffer....snart e jag oxå lokförare... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() ![]() Jo då, KMJ v.3 är färdigbyggd. Mazz har hållit på med aktiviteter, detta tar mer tid än beräknat. Han mailade till mej i dag, att han är i stort sätt färdig. Så, om ja nu bara får tag på Fredrik, så ska rutten komma online här på e-buzz, innom de snaraste. ![]() På grund av detta, så har min server inte varit på, då jag helst vill att allt ska vara 100% färdigt. Ni som laddat rutten den 18/10, ombedes ladda om den. Detta för att, en hel del detaljer är ändrade, samt att aktiviteterna ska fungera. Ha tålamod, KMJ v.3 kommer, snart. ![]() ![]() ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Senior Member
|
![]()
[:0] snygg bild du har fått till där Hawk kan knappt vänta tills KMJ V.3 kommer ska bli kul att se allt nytt efter rutten vad vorje MSTS utan dig och Mazz och alla andra förstås
![]() ![]() ![]() M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Nu har jag vart en testare av KMJ-3. Resultat:
Rutten är mycket mer Detaljerad än förut vilket Hawk lyckats med väldigt bra! Mycket fina landskap har han byggt upp. Nu är rutten nästan 100 % perfekt enligt mig. Den är Överlägsen i dagsläget av ALLA rutter jag testat hittills. Så nu får ni allt ta och ladda hem rutten när den kommer annars går ni miste om något fantastiskt! [8D] ![]() ![]() Ni som är oroliga över FPSen i spelet behöver inte oroa er längre, det är c.a 2 FPS mindre på min dator sen förra versionen av KMJ (2) men jag vet att vissa andra har fått bättre FPS i 3:an än 2:an fast det är mer objekt medmera i 3:an. MvH. Mson ![]() http://www.tagbilder.com |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Sorry everybody, that happens if someone doesn't speak swedish! Simply no idea how to send a message to Hawk without copiing the whole contents of his message and delete everything before writing my request.
The question is: I love the KMJ 2 route and waiting as a small child for the issue of V3. Is this route released yet and where can I get a download? Best regards from Holland, Rob It's amazing how many KMJ-lovers there are in Holland! |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
No. It's not released yet.. It's beeing released very soon, but exactly date I don't know.. Sorry for my bad English.
Best regards Mson MvH. Mson ![]() http://www.tagbilder.com |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Yes, it's like Mson sais, the KMJ v.3.0 hasn't been released yet. The reson for why Msoin already has tested it is because he's a beta tester.
Check in this topic once in a while and you'll get informed about where the route may be found. ____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
Jag hade gjort en annons av rutten på vår forum i Holland tidigare, men som ni vet blev rutten försent tyvärr... Som ni ser är vi här lika nöjd som er.
![]() Enne: ik houd je op de hoogte hoor, Rob. Als er nieuws is laat ik het zsm weten... Mvh Mark |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Trainz Downloader Pro, nytt version | jelte | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-06-06 17:13 |
Vilken version av TRS har ni? | Dson | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2004-02-29 21:39 |
Hur ser jag vilken version jag har? | andreasrosen | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2003-12-30 08:46 |
X2000 (Chinese version) for download | tang | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 17 | 2003-01-01 21:24 |
Ue 995 Version 2... | Joel | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-06-18 20:01 |