![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]()
[:X] Jag försökte mig på en 'intressant' rutt, upp till muséet, men när jag skall köra sista biten - fram till bangården där, så avslutas aktiviteten innan jag hunnit parkera mitt lok vid stallet invid vändskivan.[8]
[:X] (Tanken var - och inmatad i RE - att jag skulle köra fram en bit in i spåren, och sedan backa in mitt lok till lokstallet).[:X] Finns det någon som kan vägleda mig och ge mig tips om vad som kan orsaka mitt bekymmer? [8] ...och hur jag skall kunna lösa detta????[:X] Moving Steel on Land and Under Water |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Jo, jag har precis samma fenomen som du, MSTS tycker att det är färdigkört vid sista perrongen, även fast pathen fortsätter.
Har inte provat för att försöka hitta lösningen än, men jag gissar att placera events där jag vill ha det riktiga slutet är tricket. Jag har som sagt inte provat, men jag tänker att om man tillför en event som heter "Complete Activity sussesfully" så låter det som om det skulle vara lösningen. ![]() LLJ forum: http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14 |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jag har svaret men måste komma hem till datorn för att kunna svara exakt. Förvänta er svaret under kvällen...
/Pursche SVTTL www.svttl.se |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Nu har jag svaret framför mig. I alla aktiviteter som man gör så finns det automatiskt en Action event som heter 'Stop at final station'. När man stannat på sista stationen och alla resenärer stigit av tåget så blir det en mission success om man inte tar bort denna event.
/Pursche SVTTL www.svttl.se |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jag har på uppdrag av Hawk testkört en ny uppdatering av KMJ som släpps troligtvis i morgon. Mycket finare och nya saker har kommit upp. Bland annat nya fina byggnader. Ni måste ladda hem denna nya uppdatering när den kommer att släppas.
![]() En bild på Mg med dom nya vagnarna vid Fabriken ![]() Med vänliga hälsnignar DJTimboy ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Ser jättebra ut!
Någon som vet, om det ingår mer aktiviteter?[ ![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag har också testkört Hawks nya uppdateringar! Det är som DJtimboy säger nya objekt medmera
![]() Mycket bra gjort Hawk ![]() MvH. Mson ![]() http://www.tagbilder.com |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Det vankas godsaker det vill säga??????
Nää... Detta MÅSTE man ju ladda ner! //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#9 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Snyggt!
Det är trevligt att det uppdateras så man får nya byggnader på banan!(ger ju känslan av att saker förändras!) Vad sa de som ägde byggnaden som var där innan(om det var nån där!) om att det skulle rivas!? ![]() Olaf Lindström, Olis |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Det ingår inga aktiviteter bortsett från dom som följer med från orginal. Men det kanske kommer.
![]() Jag har en på gång som kommer så snart jag har löst problemet med en omkörning. Jag återkommer om det senare. Med vänliga hälsnignar DJTimboy ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() ![]() Hej Om ett tag så kommer en uppdatering till KMJ, v.3.1 Nytt är ljus på natten vid stationerna, en del nya hus, träd mm. Ett x2000 i nattversion kommer också. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Grymt snyggt Håkan!
![]() ![]() Sist så var man ju nära att köra på en som ramlade ner från kanten på plattformen i mörkret! ![]() ![]() Han kanske får sin vilja genom om han gick och kladade på att det var så mörkt på stationen?[8D] Olaf Lindström, Olis |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
Linx har börjat köra en kvällstur!
![]() KMJ3´s uppdatering är supersnyggt. Så när det kommer så ladda ner det om du har möjlighet! Med vänliga hälsnignar DJTimboy ![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har också fått testa uppdateringen till KMJ 3.0 och den gör väldigt mycket för rutten. Ett flertal nya objekt är inlaggda och som ni ser på nattbilderna, så är stationerna riktigt upplysta....
![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Trainz Downloader Pro, nytt version | jelte | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-06-06 17:13 |
Vilken version av TRS har ni? | Dson | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2004-02-29 21:39 |
Hur ser jag vilken version jag har? | andreasrosen | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2003-12-30 08:46 |
X2000 (Chinese version) for download | tang | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 17 | 2003-01-01 21:24 |
Ue 995 Version 2... | Joel | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-06-18 20:01 |