![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hejsan!
Jag vet att jag skulle sätta igång med NEJ 2 och det var därför jag inte kunde bygga fortsättningen på Greningebanan....men jag kunde bara inte låta bli att prova att bygga lite smalspår ändå. Resultatet kommer bli rutten, WWJ - Wexjo-Westerviken Jernveg (gissa vart jag fick namnen ifrån????). Rutten kommer spegla en 891 mm linje i småland på 80-talet och det ska bli mycket industrispår i den.... Micke har lovat att hjälpa till och det ska han ha stort TACK för. Dom vars objekt jag fått tillåtelse att använda, ska också ha ett stort TACK. För utan er, ingen rutt! YP med släp möter Kamelen på Wexjo station.... ![]() Här delar sig 3-skenspåret.... ![]() X9 på väg till Wexjo och möte med Kamelen.... ![]() ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |