![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Jag laddade ner en tom Layout (Terrain #10) från Auran, sedan startade jag bara bygga.
Efter sju sorger och åtta bedrövelser, börjar jag nu få lite pli på serveyor. Jag startade i ena hörnet på den 16x16 basebord stora kartan, and whent from there so to speak. ![]() Det blev en bana till största delen lämpad för Industri försörjning, men en passgerar rutt mellan tre orter i en triangel runda. Terrain#10's topagrafi passade in på norra Sverige,så man kan tänka sej Luleå-Kirrunas Terängtyp som inspirations källa för banan. Första Stationen Jag bygde Vikfors. ![]() ![]() Sedan blev det mer och mer. Här Kullavik Station. ![]() Kullavik natt. ![]() Kullaviks Mekanisk verkstad AB dag ![]() och natt. ![]() Kullaviks Container industri. ![]() Virkes industrin. ![]() Ner från gruvan. ![]() Prefab AB. ![]() Tunnel som går under älven. ![]() Ner från gruvan igen, ![]() och igen. ![]() Sista bilden, Kullaviks station igen. ![]() Nu är det bara det svåra kvar,[xx(] Elektrifiering och signalsätning. Är det någon som vet en bra svensk gide, för hur signaler skall sättas ut. Det skulle hjälpa ofantligt, enormt, nej momumentalt mycket on en sådan fans. ![]() Kai |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Begränsningar i en rutt | Perre | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2004-12-18 13:17 |
Ny rutt L-S | Balder | Landskapsdesign - Trainz | 4 | 2004-07-21 19:35 |
Tänkte bygga en liten egen rutt... | fregge | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 10 | 2003-10-06 16:16 |
Intresseundersökning Rå rutt | Mazz | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2002-12-12 20:53 |