![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
STW-member
|
![]()
Det är nog inget fel på dina vagnar och det ska bli kul att få köra dom som omväxling mot mina ett tag. Sedan blir det ännu roligare när emges och Fredrik kan börja rita riktiga Svenska vagnar för Trainz. Då kommer resultatet att bli ännu bättre.
/Janne ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Grunden till de bruna vagnarna är dina blåa. De var jättelätta att måla om. Vet ej om du tycker att det är okej att jag har använt de.
Mvh Mikael R ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
STW-member
|
![]()
Det är nog ingen fara. Jag har mailat dig förresten...
/Janne ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
BHJ v1.1 "Inga torvransporter och missing assets" | lan | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2004-02-23 18:40 |
Svenska hus till Trainz... | mpo | Trainz - Allmänt om Trainz | 18 | 2002-11-26 22:36 |
Hjälp önskas... | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-11-13 10:07 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |
Välkommen till svenska forumet om Trainz | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 8 | 2001-08-28 09:45 |