|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2006-03-20, 23:34 | #1 |
Nyligen medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
Realistisk cabview till T44 + lite annat
Hej!
Laddade nyligen ner ett par T44r på Banbyggarnas site. Riktigt fina lok, men miljön i förarhytten känns inte så realistisk! Med tanke på lokets långa huv så borde den väl synas från insidan när man tittar framåt? Min fråga är finns det en sådan att ladda ner någonstans? Samt korrekt ljud? Tacksam om svaret blir något annat än Train-Sim.com eftersom jag har försökt i flera dagar att komma in på den sidan! Verkar omöjligt! Finns det inga alternativ utöver banbyggarna? Sedan undrar jag också om det finns någon idealinställning vad det gäller grafiken för att bli av med "moarän" mönsret eller vad det kallas när den där effekten som uppstår i TV när folk bär kläder med tajta linjer, fast i detta fallet gäller det den effekt som uppstår på spåret av slipers som ligger tätt på ett visst avstånd från tåget? Allt för denna gång! Ha det bra! |
|
2006-03-21, 10:43 | #2 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
Citat:
|
|