![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#136 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Har laddat ner 3 också men jag hittade den inte
ska ladda ner update få se om den är där |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Ladda gärna upp mappen med tågen! (Krävs för aktiviteterna)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#139 |
Medlem
|
![]()
Hej jo det har jag gjort
men filen fanns inte hos update heller |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Ja, det tror jag. Har dock inte kört till Kristiansand, pga att jag inte vet vilken start-path jag ska välja, är inte så hemma på rutten.
![]() ![]() Men jag installerade den på en tom installation av MSTS, för jag har så många rutter i den ena. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#141 |
Veteran
|
![]()
Jag testade lite mer. I Kristiansand funkar det inte. Inte heller i Oslo. Drammen funkar, och kör jag mot Oslo krashar rutten precis före Lieråstunneln. Förstår verkligen inte vad som kan vara fel, har prövat allt möjligt:
# Tagit bort alla aktiviter, paths, services och trafikfiler och gjort en ny path. # Bytt envfiles # Bytt spårtexture # Testat med RouteRiter, den hittar inga fel. Och inget hjälper! ![]()
![]() |
#142 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag testade den. Jättefin rutt från Kristiansand. Jag skapade path som börjar i Kristiansand och slutar vid Oslo. Fick problem när jag avslutar rutten och jag får don´t send. Plockade bort tre st act-filer enl. bilden. Så nu funker rutten som den ska. Bifogar pathfilen om ni vill ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Veteran
|
![]()
JAG BLIR TOKIG!!! Kan bara inte fatta att samma rutt fungerar för vissa och inte för andra. Det har ju uppenbarligen inget med operativsystemet att göra. Totte kör väl XP, och det funkar för honom, men inte för mig, som också kör XP. Jonte kör Win7, och för honom funkar det. Men JKriste2 kör väl också Win7? Och han rapporterade ju att rutten inte fungerade efter att han hade laddat ner från banbyggarna.se. Det här är MYCKET KONSTIGT och frustrerande!
Jag prövade lite mer, och upptäckte att det går bra att starta i bl a Drammen och Sande. Kristiansand och Oslo fungerar inte, och det är inte pathen det är fel på. ![]() ![]() ![]()
![]() |
#144 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
Fungerer den helt knirkefritt for deg? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Medlem
|
![]()
Kan det ha noe med higwirefilen å gjøre ? Jeg Finner ikke den filen i noen av de andre rutene jeg har , bl.a dk 2000
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Veteran
|
![]()
Hittade den här tråden på train-sim.com, verkar vara samma problem med med en annan (norsk!) rutt. Någon lösning kom man dock aldrig fram till.
![]() http://www.trainsim.com/vbts/showthr...highlight=.wOK
![]() |
#148 |
Medlem
|
![]()
Hej igen
Vet ej om man får göra det men kan någon lägga upp filen A2t1mStrt.s jag hittar den nämligen inte |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Hedersmedlem
|
![]()
Jag plockade bort alla W-filer under ruttmappen. De har ingen funktion där. De används av ruttbyggare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Hedersmedlem
|
![]()
Här är en. Varsegod!
|
![]() |