![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#136 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2011
|
![]()
Veldig fint bilde! Hvor langt har du kommet?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag la upp uppdaterad Bergensbanen till "Betarutter: Trollhättan och Bergensbanen" tråden. Bergen är klart och Arna lite grann. Spåret förlängt till Voss. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Medlem
|
![]()
Har testet ruten nå, akkurat som å kjenne seg igjen. Men jeg har problemer med "melkeflasker". Det er en del assets som jeg mangler, men jeg sliter med å finne nedlastingssidene til de. Ellers var det helt topp.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Mjölkflaskor, hmm, är det tunnel decal fortfarande? Jag har hittat författare och det är RCAP/NorthAmerica/Decal. Har du hämtat Trollhättans Assets som finns min dropbox? Om inte så hämtar du den.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2015-01-06 klockan 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Medlem
|
![]()
Hei! Lastet ned Trollhattan Assets, og jeg ser ingen "melkeflasker"! Til og med tunnel hole decals er plassert på alle tunnelene.
![]() Senast redigerad av TraindriverS den 2015-01-06 klockan 23:03. Anledning: Problemløsning |
![]() |
![]() |
![]() |
#141 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Hedersmedlem
|
![]()
Några fler som törs att kommentera?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag höll på bygga Osterøybrua. Det är en hängbro, men den saknar vajer och jag vet inte hur man får dit vajer. Någon tips? Brons data är segelhöjd 53m och 1065m lång. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Hedersmedlem
|
![]()
Det löste! Det snurrade i huvudet och plötslig stannade det och jag provade fram olika saker och det var betong-wall-metall som grov vajer.
Så nu syns det bra!
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2015-01-08 klockan 20:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Medlem
|
![]()
Väldigt cool bro! Grymt att du fick till det!
![]()
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Hedersmedlem
|
![]()
Ja, nu är Arna helt färdig! Jag har uppdaterat DropBoxen så ni får hämta Bergensbanen. Klicka vid min signatur "RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta".
![]() Tacksam för kommentarer av er.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2015-01-10 klockan 14:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Medlem
|
![]()
Wow, må bare si at du har gjort en kjempebra jobb!
![]() For å bare si en liten ting til, jeg tror det mangler et varselskilt i Bulken-tunnelen som ligger mellom Vosso-elva og Bulken stasjon. For her om dagen kjørte jeg fra Voss til Bergen, da jeg kom til Bulken var fartsgrensa 90 km/t, men da jeg kom ut av Bulken-tunnelen ble fartsgrensen endret til 70 km/t. For da kjørte jeg for fort. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Får ikke banen til å funke jeg
![]()
![]() |
#150 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Nu frågar jag dig, har du hämtat båda Assets Trollhättan och Bergenbanen från min Dropbox? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
|
|