![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1561 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Den är inte fixat med SP2.
#%/¤#**¤%&(#" Jag har frågat på forumet om vad hände med buggen.... -------- på ett annan ämne, jag har uppdaterat min webbsidan (bara engelsk sidan, svensk snart, kanske imorgon). Uppdateringen handlar om MI2N Senast redigerad av SVoyager den 2009-09-01 klockan 07:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1562 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]()
Ok, nu kommer en bra fråga.
Du kommer ju att visa upp lite bilder då och då här på forumet. Frågan är det att kommer du att skapa ett nytt tråd eller ska du visa upp på det här tråden. Om du ska visa här så rekommenderar jag att du frågar om Fredrik (Admin) kan "rename this topic". ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1563 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1564 |
Medlem
|
![]()
jag ska göra ett nytt tråd !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1565 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Hej !
Har problem när jag ska aktivera hytten på C20:n. Trycker först på den svarta knappen på sidan, som det är en 1:a över. Sen på nyckeln, men ingenting händer. Nån som vet vad som kan vara fel ? :S
![]() |
#1566 |
Medlem
|
![]()
Tjenare Svoyager!
Tänkte om du skulle kunna uppdatera din hemsida, d.v.s. att du uppdaterar C20 filerna på download sidan... Annars är man tvungen att ladda ner några delar från din sida, och resten från forumet. Senast redigerad av Romet12 den 2009-11-07 klockan 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1567 |
Medlem
|
![]()
euh vad? jag förstår inte, kan du säga det på engelska
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1568 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1569 |
Medlem
|
![]()
ja, dem två är beta. Jag hoppas att någon gång ska TS2009 fixa cabshell buggen som jag användar så jag väntade tills allt fungerade perfekt.
Men det är klart att jag har redan väntat för nästan 1 år. Time to move forward and get 1.5 out without TS2009 support. N'ough waiting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1570 |
Medlem
|
![]()
Har hittat en bugg. Det är att när jag åker till en slutstation (som jag själv byggt) Och ska vänta d.v.s. går till slutet av andra vagnen... Och sedan när jag vill stänga dörrarna, då går det ej... Har tryckt på den svarta knappen som öppnar dörrarna (passagerar dörrarna) och sedan tryckt på röda knappen för att stänga dörrarna, men inget händer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1571 |
Medlem
|
![]()
svårt att svara. vilket version av trs, kan du skapa non små film för att visa det som händer.
www.svoyager.com/upgrade1.jpg små upgrade på tåget. Är inte klart med den |
![]() |
![]() |
![]() |
#1572 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
English for you SV: My suggestion to him is that when he arrives to the end station he sholud open the doors as normal and close them, then turn off the train and change cab, activate up the train again and open the doors normal again, and woilá it sholud be working.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1573 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Jag tycker att det behövs verkligen! (Till SVoyager) Allt annat var helt perfekt! Det känns bara lite orealistiskt med ett blått koppel i stället för det du har fixat där. Längtar redan tills den blir färdig
![]()
![]() |
#1574 |
Medlem
|
![]()
OK, har testat din metod men det funkar fortfarande inte. Märkte också att om jag ska åka vidare framåt på en station, då kan jag stänga dörrarna, men inte om jag ska till andra vagnen och vända och åka åt andra hållet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1575 |
Medlem
|
![]()
Asså, jag vet inte... Har försökt stänga dörrarna på alla sätt. Men det funkar inte. Har t.o.m. startat om tåget, men fortvarande inget.
PS! Undrar om du ska fixa dörren också, som finns bakom förarens stol. Så att man kan öppna och stänga den? |
![]() |
![]() |