![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1576 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]()
Så, här kommer en bild av tåget... Problemet är ju fortvarande det, att jag kan inte stänga dörrarna. När jag byter hytt, och sedan aktiverar den, trycker på svarta knappen för att öppna dörrarna. Dörrarna öppnas, sedan stängs de 2 första dörrarna från hytten, som man kan se på bilden. Och efteråt går det inte längre att göra något åt... Kan inte öppna de 2 dörrarna och inte stänga heller.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1577 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
vilket version av trs har du och vilket version av c20?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1578 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1579 |
Medlem
|
![]()
ok, start tc och gör buggen omedelbart, vänta 10 sekund efter buggen hände. Stäng TC och kolla på din jetlog.txt . Skicka loggen här eller på min email dpearson@svoyager.com och jag ska kolla om vad som händer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1580 |
Medlem
|
![]()
ok, skickar snart!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1581 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Har fortfarande denna fråga:
Vad är det man ska skriva in för värden med hjälp av tumhjulen? Jag vet redan Dest.- och Linjenummer, men vad ska det vara för värden i Kod och tur? (Se bild) ![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-11-17 klockan 11:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1582 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
Om du rattar in destination: 101 och kod: E och tur: 134 så dyker följande text upp på idts skyltarna(plattformskyltarna i taket): Linje 19 E mot Hässelby Strand, (tåget är ett extra tåg).. Tur numret ska vara 1xx om du kör på gröna linjen 2xx om du kör på gröna linjen 3xx om du kör på blåa linjen, detta är för att radion ska fungera(funkar ej i spelet utan bara i verkligheten). Senast redigerad av Sparkfot den 2009-11-18 klockan 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1583 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
skulle du kunna skriva nordsborgs och ropstens destinations kod skulle bli väldigt glad kan bara fruängens och några andra
![]() |
#1584 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1585 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Här kommer alla koder: http://www.e-buzz.se/forum/showpost....61&postcount=4
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1586 | |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#1587 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Jag har inte haft det problemet som du beskriver Bönan. Finns ju lite hjälp om tåget här: (FAQ) http://www.svoyager.com/faq/faq_sv.htm ,men en ordentlig manual skulle inte vara fel om man får problem och behöver hjälp, eller om man undrar något.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1588 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Funkar C20 med Trainz Classics Volume 3?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1589 |
Medlem
|
![]()
Jag har inte provat den i TC3 för jag har inte TC3, men den fungerar i TC1-2 utan problem. I dont see why it wouldnt work with TC3, try it!
Det är klart att jag behöver att göra nån manual. Jag har redan gjort den om ni kommer ihåg det men det är klart att den är lite "out of date". Jag tycker att göra nån youtube clip för att beskriva allt om tåget, kanske ska det hjälpa lite. Har inga tid för att göra det nu men kanske I nån kort tid i framtiden. SV |
![]() |
![]() |
![]() |
#1590 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Jobbar du (Svoyager) också på någon tunnelbanerutt, eller gör miljö till den som redan finns?
![]() |
![]() |
![]() |