![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#151 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Hej, Hawk.
Spåröversikten och dina tidigare fina bilder får mej väldigt intresserad. Kan man hoppas på att kunna ladda hem rutten snart? Hälsningar Olle M |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Det är inte lite frestande att se bilder och information från rutten. Snart dags att lämna plats på hårddisken och inse att KMJ inte är enda rutten som ska köras i msts!
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() Klart att rutten ska släppas, men först vill ja ge rutten en andra chans att få signaler. Om inte detta går, så släpper ja rutten utan signaler, med B-loket och C3g-vagnarna ![]() Den här superflotta stationen är den första som fått "riktigt" namn ![]()
![]() |
![]() |
#154 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Även detta ser bra ut....men men de orangas stolarna utanför stationshuset tycker inte jag passar in ![]() ![]() Helt ok om du släpper den utan signaler, det kan ju vara så att det finns kanske någon annan som kanske kan klura ut det, det vet man ju aldrig. MVH Kenneth
![]() |
#155 | |
Veteran
|
![]() Citat:
"oranges stolarna" ja dom ser nog inte så roliga ut, när man tänker efter. Dom ska bytas till snyggare modell äldre snarast ![]()
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2006-07-28 klockan 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Hedersmedlem
|
![]()
Ser mycket bra ut Hawk!
Stationshuset är väl byggt av Tjalle? Kommer det släppas? Vore skoj att ha i egna rutten, trots jag nog alltid kommer förknippa det med Mariefred.
![]() |
#157 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Har sagt till Tjalle, att huset kan släppas till alla ![]()
![]() |
![]() |
#158 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() Tro för all del inte att jobbet ligger nere på NMJ. ![]() Men releasen blir minst en månad försenad, var ju "lovad" i Augusti. ![]() Nu håller jag tummarna för att signalerna kommer på plats ![]() "Map" som man kan kolla på i spelet har kommit till. "laddbild" kommer någon annan snygg bild att bli sen. ![]()
![]() |
#159 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Supersnygg karta-bild!!
![]() ![]() Instämmer med föregående talare, håller även jag tummarna att signalerna kommer på plats! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#161 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Ni som gillar rutten och gärna vill köra på den framöver kan surfa på nedanstående bildgalleri som jag knåpat ihop. Har provkört rutten en del och måste bara säga att den ökar mitt "vill ha" begär nåt enormt. Härligt med enkelspår och små mötesstationer där man verkligen bör hålla tiderna!
![]() Nåttebo Mellefors Järnväg |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Längtar efter att få åka omkring och växla med en T44 eller Z65/Z70.
![]() Snyggt jobbat med bilderna. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Hedersmedlem
|
![]()
Bara jag som tycker det ser "rörigt" ut på kart-bilden? Snygg som fasen är den, men jag har svårt att läsa stationsnamnen.
Annars verkar det som ett nytt mästerverk till rutt, hoppas att signalerna kommer på plats också!
![]() |
#165 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej.
![]() Aaaah...mycket fina bilder på rutten,hoppas att du får rätt på signalerna. Håller tummarna. ![]() ![]() ![]() Mvh. Traingoal |
![]() |
![]() |