![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1726 |
Medlem
|
![]()
Micke: Stort grattis, ni värda det!
![]() För min egen del då; För två år sedan började jag på ett jobb, med stationeringsort i lilla Heby ca 4-5 mil väster om Uppsala. Har sedan dess veckopendlat ner och bott i lastbilen hela veckorna, även fast jag normalt inte haft några längre körningar. Men nu, efter nästan två år har jag äntligen lyckats få tag på lägenhet nere i Heby. Eller ja, egentligen Morgongåva som ligger ca 5-6 km i riktning mot Uppsala. Ska bli ruskigt skönt att äntligen kunna flytta hemifrån igen och få betydligt närmare till jobbet. 9 km istället för 95 km, en inte allt för dålig förbättring! ![]()
![]() |
#1727 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ja nu har jag precis klarat förtestet för lokförarutbildningen och ska rapportera till Vännäs(!) för vidare prov längre fram under våren!
Känner mig därmed ganska nöjd med livet för tillfället! ![]() ![]() ![]()
![]() |
#1728 |
Medlem
|
![]()
Då ska man bli farsa igen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1729 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#1730 |
Veteran
|
![]()
Man får tacka!
![]() Lite nervös är jag redan nu, de flesta sållas ju bort i proverna. Jag försöker öva i den mån det går, jag tror att jag har en så bra uppfattning om vad som kommer som det går att ha på förhand. Ska träna på det här med nummerserier, det var vad som jag tyckte var svårast på förtestet och jag misstänker att det kommer även på de "riktiga" proven.
![]() |
#1731 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]() Citat:
Talserier, Uppgift med att stryka över fyrsiffriga tal som är lika med det som står högst upp, Läsförståelse där du ska följa instruktioner som blir mer och mer avancerade Hitta figurer som är likadan som den första Personlighetsfomulär på 240~ frågor De kan säkert ha lagt till något mer sen jag gjorde dom (och kan ha glömt något). Vet att de har lagt till en till uppgift på datortesterna i sista delen med. Lycka till!
![]() |
![]() |
#1732 |
Veteran
|
![]()
Tack för infon, talserier och vika kuber är vad jag tänker satsa mest på att öva i förväg, stryka över tal-uppgiften samt ord/läsförståelse har jag inga problem med.
Tur att det är gott om tid att förbereda sig på! ![]()
![]() |
#1733 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Hjältarna på komplett har redan byggt och skickat min nya dator, så den lär anlända imorgon.
Ska bli ruskigt skönt med lite mer kraft under huven så att säga ![]()
![]() |
#1734 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Lycka till!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1735 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Gta 5 kommer med största sannolikhet trilla ner i brevlådan idag. Visserligen har jag sjukt mycket plugg just nu, men nån timme får man väl avvara
![]()
![]() |
#1736 |
Veteran
|
![]()
Skönheten fyller veteran vilket firas med en polering och nya navkapslar!
![]()
![]() |
#1737 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1738 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Grattis Sverige!!
![]() Nu festar vi! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1739 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2008
|
![]()
Allt är klart i skolan, nu är det bara att vänta på och ta studenten som är den 5/6!
![]() ![]()
![]() |
#1740 |
Medlem
|
![]()
Interrailkort köpt och är på väg hem med posten!
![]() 22 dagars kontinuerligt resande i juli blir det, siktet är inställt på Sarajevo i Bosnien & Hercegovina! ![]()