![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1741 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Norrut är mot Öxnered, Uddevalla och Trollhättan. Österut är mot Stockholm bara nån km. Västerut är mot Gbg också nån km. Söderut är mot Borås bara 500m.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1742 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Tack för bilden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1743 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2007
|
![]()
Åh detta blir så snyggt! Vilket otroligt arbete du lägger ner på den här rutten!
Har liksom många andra börjat spela Rail Simulator istället, men när den här rutten är klar ska jag absolut damma av MSTS igen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1744 |
Medlem
|
![]()
Hej! Kan du visa spårkarta i Bohus surte Agnesberg det är svårt att se på en karta.
Är den nya dubbelspåret mellan prässebo och torbacken med i din rutt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1745 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Tyvärr är det gamla spåret jag har lagt ut. Jag la spåren efter Eniro flygfoto, så borde det gå för dig också. Vad är det för rutt du bygger? Du ska egentligen skapa egen tråd och visa ditt landskapsbygge.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2010-02-04 klockan 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1746 | |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#1747 |
Medlem
|
![]()
Jag bygger en bana i Ts2009 till GBGtrams bana jag kommer sätta ihop med hans bana.
![]() Du hade rätt jag märkte just att det går med Eniros flygfoto Senast redigerad av marmar den 2010-02-04 klockan 12:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1748 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag har jobbat med utplaceringar av signaler och bommar från Håkatorp, Vara och till Vedum. Ett bekymmer jag har är Vara, det finns fyrfilig väg som korsar spåret. Det finns ingen objekt "Crossing hivoltage warning" till 4 filers väg. http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=25782 Angående Herrljunga så har jag gjort färdig mot Gbg. Kvar är mot Stockholm och Herrljunga centrum. Det blev inga bilder den här gången. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1749 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Det har varit lite långsamt med bygget p.g.a andra orsaker. Jag har i alla fall byggt nå´t Herrljunga halvklart. Till höger är Herrljunga Ciderfabrik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1750 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Snyggt! Hoppas du får stationshuset bara, annars kanske Sala stationshus skulle gå bra?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1751 |
Veteran
|
![]()
Snyggt Totte!
![]()
![]() |
#1752 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Meget bra Totte
![]()
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1753 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Härligt Totte! Toppklass som alltid!
![]()
![]() |
#1754 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2010
|
![]()
kommer det att följa med ngt tåg sedan när det är klart?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1755 |
Veteran
|
![]()
Varför skulle det följa med tåg? Det finns ju massor med tåg att ladda ner separat... Fast om aktiviteter följer med så är det ju bra...
![]()