![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#166 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
En sak till så saknar jag confil som heter NSB_70set_Enkelt.con. Har du, Jan skapat denna fil?
Troligen är felet som orsakar många som har problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag studerade hur signaler är placerade via AE. Jag upptäckte några fel, vilket troligen kan bli fel för andra i forumet. På spår 3 i Kristiansand visar signalen rött, vilket jag blir misstänkt av den. Så jag tog reda på vad felet var. Jag bifogar 2 bilder som jag hoppas Jan ändra efter mitt förslag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Hej!
Har också problem med rutten och får svart skärm. Kan starta från Drammen utan problem men signalerna ser konstiga ut. Lyckades också starta från Stavanger med konstiga signaler där med enligt bilden. I Stavander fanns inga Byggnader? Är rutten fotvarande en BETA? |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#170 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Signalerna ser så ut, det är en bugg i signalerna. Rutten är hittills färdigbyggd fram till Kristiansand, så det finns inga objekt från Kristiansand till Stavanger.
![]() Jag hoppas verkligen att en fixad version av rutten snart kommer upp så man får prova! ![]()
![]() |
#171 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ja, lägg gärna upp en som inte RR använts på, så får vi se om det är felet!? Vill gärna köra denna rutt, då den ser ut att vara mycket bra och välgjord!
![]() |
#172 |
Medlem
|
![]()
Nu finns den nya filen online.. den ligger på 465mb. Se http://www.banbyggarna.se
MVH, Mikael Webbmaster på Banbyggarna.se Vill Ni se fler järnvägsbilder, besök gärna min sida - där Ni även kan läsa om min MJ-samling och se tågfilmer. En del av Teamet som bygger Stockholmsrutten. ![]() ![]() http://www.micke-andersson.se http://www.banbyggarna.se http://mikaelsgallery.fotopic.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2008
|
![]()
Fantastisk arbeid som er lagt ned her!
![]() Hvor kan man laste ned norske vogner når trainsim.no er nede. Skulle hatt B7 vogner. Senast redigerad av grd den 2011-02-24 klockan 00:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ingenstans i dagsläget, är jag rädd. Men jag har hört att det jobbas på att få upp de norska tågen till banbyggarna.se.
![]()
![]() |
#175 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2008
|
![]()
Det er bra.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() ![]() ![]() Nå fungerer den helt fint ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
Da ser det ut som RR fjerner mer enn den skal, da den nye utgaven er kun pakket ned i zip.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Her er 7 serien.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Hej
Har laddat ner nya ver av 4. Men när jag ska starta saknar jag A1t2_4mStrt.s. Samt till Vbsr3 saknar jag A1t190rld.s Min fråga är är det någe program jag inte har laddat in ? Samt när jag startar Mst så fattas NSB El 11 + tank og gods.con Var hittar jag dem ? M.V.H Coffiehans |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Eller besök sidan: http://www.msts.steam4me.net/routes/xtracks.html
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2011-02-24 klockan 13:11. |
|
![]() |
![]() |