|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2005-03-15, 20:38 | #166 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
och även Trainz
Mvh: Olaf Lindström - Vr98olli |
2005-03-15, 21:44 | #167 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
som jag verkligen
__________________________________________________ __________________________________________________ _______________________________________ Detta ser man inte varje dag... |
2005-03-15, 21:52 | #168 |
Månadens bild - Aug 2005
|
tycker mycket om.
M.V.H Tobias år 2005! ------------------------ Kolla gärna på min fotosida, där jag har samlat lite tågbilder: http://medlem.spray.se/tobiasja8/ |
2005-03-15, 22:33 | #169 |
Medlem
|
"Hejdå" löd SMSet
Mvh. Daniel Odlander Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
2005-03-15, 22:37 | #170 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2004
|
Ty min tid
//Martin |
2005-03-15, 23:31 | #171 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
är nästan slut
//Basse |
2005-03-15, 23:41 | #172 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
för att jag
Med vänliga hälsnignar DJTimboy |
2005-03-16, 03:12 | #173 |
Medlem
|
skall slopas imorgon
//Martin |
2005-03-16, 03:49 | #174 |
Medlem
|
Vad tror ni? Dax att runda av snart?
Har sammanställt vår berättelse och jag kan ju säga att det var riktigt längesedan jag läste något så rörigt... Det var en groda vid namn Börje som ville gå iväg till Herr Dummerjöns som satt nere vid en Rc6 som höll på att tvättas och skuras i hagalund när det fick en motor brand i ena boggien. Trots att det även rykte ur den gamla tantens mun när hon sket på en toalett utan några fönster, eftersom den var en bajjamajja utan avlopp som stod nära en fet vagn, som var bättre, som stod i Nässjö och väntade på en gammal Rc6 som skulle åka och skrota en gammal Y1. Som var alkholiserad efter en krognatt i staden Malmö i södra Skåne. En brinnande Y1:a mitt på blanka dan när en Itino började brinna. Tyvärr så var föraren exploderad och fick bli ersatt av en myra som hette Arne, och var korkad, fick ett telefonsamtal om en Y1:a som var gangbangad åt alla håll och inte kunde bli bränd av Vanheden & dynamit-Harry för att den var skyddad utav marknadsdomstolen i ena hörnet av trekantiga rummet. Samtidigt dog en knasig förare som bodde i en kartong som låg på en godsvagn i närheten av Stockholms hetaste hotell, Bamse sover där, utanför drogbutiken i Skövdes märkliga kvarter. Där man kunde köpa massor av saker som bl.a engelska sjukhus tidningar, kåldolmar och en stor godispåse med rosa elefantöron och fula apor samt sega grisöron men ändå så ville ingen köpa dom gröna tomaterna som det fanns för många av. Men då, plötsligt så såg man en urspårad X40 vid en övergång i närheten av en bajamaja som luktade väldigt illa och dit ville lokföraren gå och bajsa eftersom han inte hade kunnat köra tåg pga att han var sjuk. Men imorgon läggs detta ner eftersom detta suger och spårar ur. Men ändå så borde även du fortsätta skriva en text som handlar om söta TMY-lok från platta Danmark, vid tiden innan skrotloken skrotades i Köpenhamns dammiga förorter där de verkligen fanns ett par gamla tomtar som verkligen inte kunde komma överens hurvida de skulle köra höger eller vänster eller åt skogen eller raktfram vid Öresundsbrons påfart. Där en bil som hade problem står med varningsblinkersen och leker polis, medans en annan järnvägstok spanar på fast vädret blivit soligt och fint vid denna fula tidpunkt på året som jag verkligen tycker om jättemycket men även för att T44 då plötsligt niger sig på sina bara smått rostiga hjulflänsar med feta hjulplattor för att bromsa in vid ett föl på rälsen som hann precis ta ett steg åt höger dike. Fast det var gammalt ändå gick det bra så T44 körde västerut bort mot Hudriksvall via Via. Glömde bort Falsterbo/Skanör men föraren bjöd upp till dans för alla dom mummlade på ett SMS till Herr Jansson som var totalgalen i MSTS och även Trainz som jag verkligen tycker mycket om. "Hejdå", lös SMSet, Ty min tid är nästan slut för jag skall slopas imorgon. Har på 2 eller 3 ställen tagit bort "3-ords" inlägg för att flera har svarat på samma inlägg. Meningarna har jag tolkat fritt. Men bra jobbat må jag säga! //Martin |
2005-03-16, 08:14 | #175 |
Medlem
|
Haha!
Det där var bannemig en av de bästa (host!!) noveller jag läst på länge![] Mvh. Daniel Odlander Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
2005-03-16, 08:44 | #176 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
Funderar på om jag inte ska ta å ge den till Svenska läraren
Den blev ju ändå "ganska" sammanhängande.. //Basse |
2005-03-16, 13:12 | #177 |
Tidigare mrdaddydj
|
Bättre novell får man leta efter!!! [8D][8D]
En till säger jag! [][8D] Erik.H |
2005-03-16, 18:00 | #178 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
Denna historien var populär, bara en tråd slår antalet svar och besökare bland alla off-topic trådar!(Fs 2004 bilder tråden)
Mvh: Olaf Lindström - Vr98olli |
2005-03-16, 18:38 | #179 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
Otroligt rolig och bra historia.[]
oslagbar[8D] Helst en till!!!! MVH Arvid |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Ny 3 ords historia?! | Arre | Off-topic | 233 | 2005-05-30 15:11 |
Mstab lämnas nu åt historien :( | Trigger | Virtuella Tågbolag | 2 | 2003-06-06 00:22 |