![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#196 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#197 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Det går bra till slut, en som lotsat fram 2 grabbar!!
![]() |
#198 | |
Tidigare ssg
|
![]() Citat:
Gasmask, ABC skyddsdräkt vore ju något det med men det skulle kanske väcka oro ombord ![]()
![]() |
![]() |
#199 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Hmm. Det är väl ändå rätt många jobb där man tar i saker som andra tagit i? Jag satt i kassan på en ICA-butik tidigare, så...
Numera är jag väl mer en smitthärd än den som råkar ut för dem. Jag vet inte hur många restaurangkök jag besudlar på en dag i mitt jobb som distribuerande lastbilschaufför... ![]()
Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com ![]() Senast redigerad av simonbertilsson den 2009-04-11 klockan 00:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Medlem
|
![]()
Annars fungerar väl plasthandskar eller vanliga arbetsvantar, beroende på arbetsuppgift. Själv tar man ständigt på kundvagnar och dessa medför ju en viss smittorisk från kunder.
![]()
![]() |
![]() |
#201 | |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() Istället kommer ditt immunförsvar att bli sämre vilket kan resultera i att en enkel förkylning kan bli en allvarlig sjukdom. Det är ju så att vi i detta land har den minsta resistensen mot allergier just p g a vi vi första symptom börjar behandla. Jag tror inte att björkpollen är farligare här än i andra länder men vi förbrukar mer antihistaminer per capita än de flesta andra länder ![]()
![]() |
![]() |
#202 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Nu ska jag gnälla lite också. Har varit lite förkyld, aldrig kul. Sedan har vi blivit vaccinerade i skolan för någon vecka sen och det har gett mig feber, vilket det också skulle kunna göra. Men nu har det iaf gått över. Idag måste jag sitta mig egenom en lång, tråkig släktlunch. Samma sak imorgon, liksom på onsdag. Otrolig att inte alla släktingar kan komma samtidigt!
![]()
![]() |
#203 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Jag råkade sabba två presenter på jobbet idag. Är klåfingrig och nått som en arbetskamrat hade tagit med sej från Thailand (därmed oersättligt) råkade jag tappa i golvet av misstag. Försökte laga men det gick inte. Nu så mår jag lite pyton och jag tror att dom kommer vara lite sura på mej ett tag framöver.
Skit också...
![]() |
#204 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Nej jag lyckades inte få ledigt från jobbet för att tjänstgöra på NJ's chartertåg för Lärarförbundet om ett par veckor...
![]()
![]() |
#206 |
Medlem
|
![]()
Min plånbok har blivit stulen med ett nyt bankkort och busskort i + massa kontanter
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |