![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#196 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Det blir ingen uppladdning av någon betaversion. Ni får vänta. Det finns mycket kvar att göra med hytter och skript, så det känns meningslöst att släppa vagnarna i nuläget.
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2011-04-23 klockan 10:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Vad är det som är fel med vagnarna egentligen? Hörde att dom skulle släppas förra veckan men sen hörde jag att det var något fel.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Vi har hittat lite skönhets-missar här och där. Vore ju synd, att släppa dessa Y/U med dessa småfel. När dom ligger i klassen bland det bästa, som har gjorts i Trainzväg i mina ögon. Det är ju inte bara en vagn, som ska rättas till, utan flera. Sen är Lennart så snabb, så att vi inte hinner med i svängarna alla gånger. Sen återstår också skriptning för Svenolov och han har fullt upp, med en massa annat material, så som signaler m.m. Kan bara tala om, att det är klart värt att vänta på dom. För dom kommer att tillhöra det absoluta finrummet i Trainz. Lennart och dom övriga, har gjort ett kanonjobb med Y:et.
![]() |
![]() |
#199 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Låt det ta den tid det tar utan att stressa upp någon, för tjat och gnat gör bara att man tappar både fart och suget att fortsätta. Vi får glädja oss med att Lan delar med sig av sina produkter när han är nöjd med dem själv, han skulle ju lika gärna bara göra dem för egen räkning, eller lessna och sluta med allt byggande vilket vore mycket tråkigt. Detta gäler för övrigt inte bara Lan utan alla som bidrar med flera objekt till de olika simulatorerna. Var glad att de har intresset och orken att fortsätta trots en hel del motgångar för vissa.
Alla ska ha en glad påsk Hälsar Stickanw
![]() |
#200 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() Citat:
Dom gör och kommer vara ett kanon jobb av Lan och svenolov samt alla betatestare som hjälper till så att det ska bli så fint som möjligt! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#201 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Kommer bli kul när de blir klara. Jag väntar hellre och får riktigt fina vagnar ser ut att bli riktigt bra. Hytten ser riktigt bra ut och allt ser ut att bli jätte bra värkligen.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]()
Jag har följt denna tråden med intresse och i all tystnad, av en enkel anledning. Har inget att komma med gällande själva objektet.
Men det har gett mig en liten inblick i hur mycket jobb som verkligen läggs ner på ett objekt till detta eller andra spel. Och som i detta fallet, hur många personer som kan vara involverade i ett objekt. Hatten av för alla er som håller på med byggnationer, ommålningar och annat godis ![]()
![]() |
#203 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Några nidingar har varit i farten inatt i Kelunda. Dom har dragit in ett anskrämligt smalt och klent spår mellan perrong och pissoir, på något sätt krympt ner en YBo6a och målat över stationsskylten. Tåckna männsker!
![]() |
#204 |
Veteran
|
![]()
Den "Yppiga" lilla damen har fått lite rundare former både fram ock bak och liknar nu mer de som gick "den smala vägen" genom livet.
![]() |
#205 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Nu fick man en anledning till att fortsätta å bygga ut smalspåret på sin egen rutt (förutom allt fint DONJ-material som trillar in i strid ström
![]() STRÅLANDE ![]()
![]() |
#206 |
Veteran
|
![]()
Detta var väl ett av användningssområdena som efteråt krävde omfattande saneringsarbeten!!??-}
Anledningen till denna konvertering ser ni om ni tittar på Juni-fotot i årets Nordisk Järnvägsalmanacka!
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2011-06-12 klockan 10:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Mycket snyggt LAn!
![]() |
#209 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Vilket nummer har du på Yp? Jag har några förslag som du kan ha 900,888,897,893, 884, 883,874,804. Gp3119
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Veteran
|
![]() Citat:
jag lagrar upp dom så får vi se vad det blir?
![]() |