![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2206 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Tyvärr har jag tappat lusten att bygga vidare, för jag satt alldeles för mycket vid datorn.
Väldigt massa motgångar med installationer och andra saker. Det börjar bli få som komenterar den här tråden, tyvärr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2207 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2208 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Jag förstår dig Totte, jag har inte heller lust att bygga på min rutt just nu heller. Om du tröttnar helt på byggandet, så kan du ju lägga upp rutten som den är. Hellre det än att den aldrig laddas upp!
![]()
![]() |
#2209 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() Veldig trist at det er så få som skriver... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2210 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Hej!
Har nu haft Win 7 i ca ett halvår sedan min dator krachade. Har lärt mig att det kan strula ibland. Man måste ge behörighet åt en massa program. Tappa inte lusten att bygga vidare Totte och Bönan! Hoppas era rutter kommer någon gång i framtiden. Hälsar Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#2211 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
![]()
Det var mycket tråkigt att höra.
Hoppas att lusten kommer tillbaka framöver, vore synd om du inte kom i mål efter allt detta enorma arbete du gjort. Alla bilder du har visat har verkligen sett toppenbra ut. Vet hur det kan vara med strulande datorer, ibland blir man tokig på sådant. Nåja, lycka till med allt och tack för allt arbete du gjort hittills för MSTS ![]()
![]() |
#2212 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Tråkigt att höra Totte.
Hoppas att du får ordning på alla datorproblem, så kanske inspirationen kommer tillbaka så småning om. Ha're bra.
![]() |
#2213 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hei Totte
Jeg forstår deg, jeg har selv hatt lyst til å kutte ut byggingen i blandt. Men jeg har forbandet meg på at jeg skal fullføre VBSR. Så stå på Totte. Din rute er alt for bra til å skrotes.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2214 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Jag förstår dig också! Man har ju så mycket annat att göra. Går f.n. långsamt med min rutt också. Bygg helt enkelt när du har lust, och tycker det är roligt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2215 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2011
|
![]() Citat:
![]() Du kan ju inte snubbla på mål-linjen, men förstår dig ändå. Om du vill så kan jag komma förbi dig och hjälpa dig med datorn (går it-kurs på gymnasium, och gör allt för denna banan) ![]() Men hoppas att allt löser sig, och som någon annan sa, släpp banan som den är om du inte orkar fortsätta så vi kan få testa den då man sett fram emot detta i 10 år nu ![]() Lycka till! ![]() Senast redigerad av bourne94 den 2011-12-01 klockan 22:35. Anledning: stavfel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2216 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Tack för snälla förstående komentarer.
Datorn är nästan färdig nu och allt funkar bra. Supersnabb! Jag har installerat bara MSTS. RailWorks och OpenRails får vänta. Ska bara ägna åt MSTS-bygget i lugn och ro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2217 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2218 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2011
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2219 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Vad härligt att höra att du fortsätter Totte! Jag följer din rutt varje gång du skrivit i tråden!
Jag uppgraderar också datorn. Ska sätta in helt nya delar i den imorn ![]() Hoppas det går bra i fortsättningen också! ![]()
![]() |
#2220 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Vad skönt att allt funkar igen, Totte! Lycka till med rutten!
![]()