![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2311 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Forts. mera bilder....
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2021-03-26 klockan 12:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2312 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Mycket snyggt och efterlängtat arbete. Ser kanon ut.
Lycka till. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2313 |
Medlem
|
![]()
Ser bra ut det där, Totte
![]() ![]() Bidrar med några bilder från veckans resor med med Virtual Railroads Br 185.2 på rutten Koblenz - Trier genom Moseldalen, En av de mest välgjorda rutterna till Train Simulator, helt klart. 12 mil lång dessutom. ![]() TS21_Br185_Stahlzug_Moselstrecke_1.jpg TS21_Br185_Stahlzug_Moselstrecke_2.jpg Vi börjar med två bilder i fint väder. Ett tåg med stålplåt från Frankrike till Hagen i Tyskland. Här har jag fått stanna vid en röd signal strax norr om Wittlich då regionaltåget framför tar lite väl lång tid på sig ![]() TS21_Br185_Kohlzug_Moselstrecke_1.jpg För returresan från Koblenz till Trier blev vädret lite sämre och hösten kom lite väl snabbt (Får skylla på att dagens klimat är lite väl snabbt i svängarna... ![]()
![]() |
#2314 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2015
|
![]()
Här kommer gårdagens post genom Östergötland!
![]() Bilder från kommande Projekt SSB ![]()
Glad 19 åring med mycket energi som älskar att bygga modeller och fota ![]() ![]() Hjälper även Arvid (Germundal) med sin rutt! Project Södra stambanan Bygger och försöker importera X61 till Railworks! X61-Tråden |
![]() |
![]() |
![]() |
#2315 |
Hedersmedlem
|
![]()
Bra jobbat!
![]() Vad har du fått tag på bron? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2316 |
Medlem
|
![]()
Det är Germundal ( Arvid ) som byggt den delen. Vet inte faktiskt vart den kommer ifrån!
Men såhär ser den ut från sidan.
Glad 19 åring med mycket energi som älskar att bygga modeller och fota ![]() ![]() Hjälper även Arvid (Germundal) med sin rutt! Project Södra stambanan Bygger och försöker importera X61 till Railworks! X61-Tråden Senast redigerad av kevpa00 den 2021-04-16 klockan 10:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2317 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2318 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
|
![]()
Kommer från TSA (Train Sim Academy) som följer med TS, många fina objekt därifrån. Bron heter; "TSA Overbridge 2track"
Passar väl på att lägga upp en till bild från den bron, T44 från Finspång! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2319 |
Hedersmedlem
|
![]()
Betalrutt?
Jag bygger Thn utan objekt från betalrutt. Bergensbanen krävs 2 betalrutter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2320 |
Medlem
|
![]()
Train Simulator Academy rutten kommer inte från nån betalrutt. Har du köpt Train Simulator så finns rutten i spelet.
Glad 19 åring med mycket energi som älskar att bygga modeller och fota ![]() ![]() Hjälper även Arvid (Germundal) med sin rutt! Project Södra stambanan Bygger och försöker importera X61 till Railworks! X61-Tråden |
![]() |
![]() |
![]() |
#2321 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2021-04-16 klockan 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2322 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2323 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2011
|
![]()
Jag har även TS Academy och köpte Railworks när det kom ut 2009, så den ska finnas med.
![]() |
#2324 |
Hedersmedlem
|
![]()
Jag köpte RW mars 2012 och TSA var inte med.
Edit: Nu hittade jag Academy-filen och enligt filerna kom den 2018 till min dator. Jag visste inte att de finns i filtret DTG/Academy.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2021-04-16 klockan 21:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2325 |
Medlem
|
![]()
Växling pågår i Norrköping!
Från kommande uppdatering av Projekt SSB ![]()
![]() |
![]() |