![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#226 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]() Citat:
"igen"och så fastnade jag med den Jä¤%l&& analoga hastighetsmätaren, jag "blir galen" på hur jag ska få rätt värde på den, och när man har suttit i två dagar utan att kunna lösa det så tog jag en pause med det. Men inte för att TRS06 "ger" så mycket mer, direkt. Men lugn, jag fortsätter... Någon som kan säga hur man få rätt värde på en hastighetsmätare ? Och jo, den digitala, som hade ex. 37,1 har nu, av någon orsak bara ex. 37 km/h inga (,) åt något håll. TW Senast redigerad av Lokförarn den 2006-01-19 klockan 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Nja, så är det väl inte, men för att göra en analog hastighetsmätare så måste man veta vilket värde det ska vara osv... Någon TW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Medlem
|
![]()
Jo, jag ska bara säga att bara för att jag håller på med trainz och inte har lagt upp så mycket mer bilder på hytterna så innebär inte det att jag har slutat med msts.
Jag håller på med hytterna och lite mer i bakgrunden. TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Medlem
|
![]()
Det blir Rc5-7 ev. analog version av Rc5 om går.
Om jag kan få tag i brytare till sakerna som lyse mm Så ska jag lägga in det också. Hytt till en buss. Hytt till micke (banbyggarna);s banfordon. TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Medlem
|
![]()
Jo, jag har fått en ny hastighetsmätare på Rc5.
Analog... ja, jag har inte så många bilder på det just nu. För jag kunde inte klara av att få till allt på hytten. Så jag skickade det till en bekant i Tyskland. Fick den här bilden tillbaks förr ett tag sedan. Mer kommer... TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Översättning: Det var en väldigt fin interniatörs bild. Snällt av din tyska kompis att fixa en analog hastighetsmätare åt dig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Men engelska går ju alltid bra. Den tyska "kompis" är Alex Kölsche. Vad han skrev är att jag bör nog använda Acela tågets spakar denna gång till version 1.0. på hytten. Men hjälp får jag. TW P.S. vet ej varför men underredet för spakarna är det gamla på bilden?!. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Medlem
|
![]()
Du råkar inte ha några nya screenshots att bjuda på från ditt bygge?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Medlem
|
![]() Citat:
om ett par veckor. Plus lite mer. Just nu så har jag inget att visa. Får väl tillbaks hytterna Rc5-6(7) om ett par dagar. TW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |