![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#226 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Vilken rutt ni gjort! Bättre än "köp varianterna". Jag hoppas på många aktiviteter, eftersom det känns som möjligheterna är oändliga.
Jag lyckas dock inte ladda ångloksvarianten, någon aning vad som kan strula? Soderberg |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Nya aktiviteter kommer, mazz har lovat att göra ett störr antal. ![]() Det blir oxå fler lok å vagnar i dom aktiviteterna, som kommer att bifogas i separat fil. Bussen har fått ny shapefil, nu är den "perfekt" lägger upp filen senare i kväll, tillsammans med nya soffor som Micke 321 byggt,(i stället för dom "fula" orangea... ![]() det blir bara en mycket liten patch... Aktiviteterna kan dröja ett tag, tills mazz har byggt dom ![]() OK ![]() Ny fil til SJ.buss är färdig, kommer i nästa lilla patch ![]()
![]() ![]() Senast redigerad av Joel den 2006-10-02 klockan 20:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag laddade hem rutten. Allt funkar bra utom ångloket LittB-lok, den har tydligen bromsen på hela tiden, går ej att släppa bromsen. Funkar loket för er? Tack Hawk för den fina rutten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#230 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Kan (om det finns intresse av det) släppa en ny .eng-fil till B-loket som både gör det betydligt piggare samt löser en del småfel (som broms-problemet)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Veteran
|
![]() Citat:
ja tar mä den i patchen i kväll skicka den till mej via msn ![]() Hör av dej Json..... ![]()
![]() ![]() Senast redigerad av Joel den 2006-10-02 klockan 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
![]() Jag sa för nån timme att jag skulle FÖRSÖKA få ihop nån aktivitet, med många tåg, då jag tycker sånt är skoj... Men, jag har inte LOVAT mängder med aktiviteter, direkt... Från början sa jag tvär-nej dessutom, eftersom det är mycke nu... C3-vagn, JBJ2, andra 3D-projekt osv... Men, på nått sätt blev det aktiviteter nu oxå... Nåja, det är väl bara o ta tjuren i hornen och göra några då... ![]() Jag tänker i första hand använda fordon från banbyggarna, men kanske nån från e-buzz oxå, typ D101... Godsvagnar från the-train finns det risk för at det kommer behövas. Men, ska försöka vara noggrann med consisterna, så det inte blir strul eller några frågetecken vad som behövs... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Veteran
|
![]()
hej
![]() De låter topen Mazz.. ![]()
![]() |
#234 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Hejsan jag vill veta om det e nåt jag måste ladda ner för den funkar inte för mig =(
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | ||
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Citat:
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Joel den 2006-10-02 klockan 20:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]() Citat:
![]() /Jonatan
![]() |
![]() |
#237 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]() ![]() Här är länkar till det som behövs, snabbt å lätt, på Amerikanskt sätt ![]() New Roads v3.2: http://msts.pointclark.net/msts/newroads.zip XTracks v3.17 Standard Edition http://msts.pointclark.net/msts/xtracksf.zip Detta är e tillfällg sevice, jag har inte begärt tillstånd... ![]()
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2006-10-02 klockan 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Ok tackar
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Här är en bild på texturen på Q9, som ja vill ha den: Om den är lika på andra sidan, de vet ja faktidkt inte, men de de borde ju gå att fixa i så fall. Kanske är den lika på båda sidor..? ![]()
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2006-10-02 klockan 21:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Håkan!
I kväll har jag kört gamla BJ, delar av Åg-Ös, BAJ och Mora banan. Din försvenskning ger en bild av en bana, som jag minns den för 30 år sedan. En känsla av ett Sverige innan ATC och helsvetsat var standard. En bana med tkl och folk på stationerna, lokalgodståg som växlade, lokaltåg med passagerare tågmästare och resgods. En del av en förlorad själ, i ett Sverige som inte längre är som det var. Tack för Ditt enormt fina arbete och Din känsla för nyanser i landskap och stämningar! Hälsar en annan Mölndalspöjk LasseJ |
![]() |
![]() |